Her er listen med symtomer...men hvad er s~
Fra : HpeA

Dato : 14-06-05 15:15

Hejsa Alle.

Den er helt galt med en knalle. Listen er som følger :

#1. Tager abnormt mange omdr. ved start,og jeg har ikke ladet det stå
på til det falder af sig selv igen ( om det vil falde i det hele taget !
! )
jeg justere ned på tomgangs skruen. Deraf når man har kørt lidt og motoren
er ved at komme i temperatur så skal der logisk nok skrues lidt op igen.

#2. man køre derudaf ( 5. gear / lige knap 50 Km/t ) kommer til en
jævn
stigning, man giver lidt ekstra gas for at holde momentet oppe. Motoren
trækker fint de første 4-5 sek men så er det som om den mister
koncentration
og lagge. Giver man så mere gas går den helt i baglås og taber mere. Man
skal så slet ikke give fuld gas, så 4 takter den. Nu har man så tabt så
meget fart at man må i 4 gear. så er problemmet det samme ( vil ikke tage
omdr, den sætter nærmest ud ).

Har ikke haft de problemer før og ved ikke lige hvor jeg skal sætte igang
med problemløsningen. Det er ikke længe siden jeg rensede karb/filter og
luft filter. Og det er tjekket igennem for dummerniks montering ! Også
tjekket om slanger og lign. skulle være raslet løse igen.........

Hilsen
--
HpeA

Hans Peter Erenskjold Aalling
www.hpea.farmands.dk
hpeaSNABELAFarmands.dk

MSN Messenger---> hpaalling@hotmail.com

Fra : Henning Lund

Dato : 14-06-05 16:30

HpeA skrev:

> Hejsa Alle.
>
> Den er helt galt med en knalle. Listen er som følger :

Hvad får man for at gætte hva det er for en knallert?

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : HpeA

Dato : 14-06-05 17:05

Hovsa.......En Senda R ´98

Hp

Fra : Allan Riise

Dato : 14-06-05 20:52

"HpeA" <hpaalling@invalid.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> luft filter. Og det er tjekket igennem for dummerniks montering ! Også
> tjekket om slanger og lign. skulle være raslet løse igen.........

Jeg kan kigge forbi, bor i Holme-Olstrup og har selv en Senda R 99

Du kan maile mig for at aftale tid/sted!

--
Allan Riise