MacSOUP....sortliste
Fra : Steen Jensen

Dato : 14-06-05 15:12

Mægtig fin oversættelse, ikke?
Det hedder altså 'sortliste' i den danske version af MacSOUP!
Sættes nogen på denne sortliste, springer readeren let hen over disse
indlæg. I Xnews (som jeg brugte i Windows), forsvandt sortlistede indlæg
fuldstændigt - kan dette ikke gøres i MacSOUP?
--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Per Rønne

Dato : 14-06-05 16:50

Steen Jensen <iSteen@litespam.dk> wrote:

> [...]
> indlæg. I Xnews (som jeg brugte i Windows), forsvandt sortlistede indlæg
> fuldstændigt - kan dette ikke gøres i MacSOUP?

Hvorfor skulle de dog det? I øvrigt downloades indlæggene ikke, kun
headerne, og så vises de i trædiagrammet som ◊. Vil du da gerne have
ødelagt det diagram?
--
Per Erik Rønne

Fra : Steen Jensen

Dato : 14-06-05 17:32

Per Rønne <spam@husumtoften.invalid> wrote:

> I øvrigt downloades indlæggene ikke, kun
> headerne, og så vises de i trædiagrammet som ◊. Vil du da gerne have
> ødelagt det diagram?

Ja tak. Jeg ville gerne have, at de sortlistede overhovedet ikke
figurerede i mit program.
--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Per Rønne

Dato : 14-06-05 17:50

Steen Jensen <iSteen@litespam.dk> wrote:

> Ja tak. Jeg ville gerne have, at de sortlistede overhovedet ikke
> figurerede i mit program.

Det kan du så ikke få det til. Du vil stadig i trædiagrammet se deres
knuder, og ved at klikke på det vil du også få selve artiklen
downloaded. Men i listen over indlæg vil de ikke fremgå, da de er
automarkerede som »læst«. Har du startet en tråd, og er de
autosortlistede, vil du så slet ikke være klar over at tråden
eksisterer.

Men har du auto-markeret en tråd, eksempelvis fordi du har startet den,
så vil svar på hvad de autosortlistede har skrevet, downloades normalt.

--
Per Erik Rønne