Fps i spil
Fra : heuten

Dato : 14-06-05 13:38

Nok mest til de cs/dod spilleglade brugere

Kan det lade sig gøre at få mere ind 30-40 fps i Source versionerne når min
computer har:

Pentium 4 2.53GHz
512 MB RAM
NVIDIA GeForce 4 Ti 4200 with AGP8X

- lodret synkronisering: Altid deaktiveret

Internet: 1024/256

kan lade sig gøre at få 100 fps i dod og cs, men i cs:s kan den kun køre de
30-40 stykker, hvilket jeg også tror dod:s vil komme til <- vil gerne kunne
spille dod:s med lidt flere fps..
det skal siges at jeg bare har ændret maxfps til 100 for dod og cs, aner
ikke hvad jeg skal gøre i source for at få samme effekt..

anyone?

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-05 14:22

"heuten" <heuten@4ff3.dk> skrev i en meddelelse
> Nok mest til de cs/dod spilleglade brugere
>
> Kan det lade sig gøre at få mere ind 30-40 fps i Source versionerne når
> [...]

Gammelt grafikkort. Skal ikke regne med at kunne trække meget mere ud af
det. Kig evt. i forum på www.clankuk.dk for tips til justering af
indstillinger. Grafikmoteren i HL2 er meget tungere end HL1. Så hvis du vil
meget højere, skal der et nyt til.

> Internet: 1024/256

Betyder ikke noget for FPS.

Fra : Sune Salminen

Dato : 14-06-05 22:40

heuten wrote:
> Nok mest til de cs/dod spilleglade brugere
>
> Kan det lade sig gøre at få mere ind 30-40 fps i Source versionerne
> [...]

Du kan via kommandolinjen tvinge Source-baserede spil til at køre i
f.eks. DirectX 7 tror jeg. Eller er 8 det laveste?

Prøv det og se om det hjælper. Lige om lidt kommer der en og fortæller
dig hvordan!

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!