bulgarien og rumænien pris niveau
Fra : john doe

Dato : 14-06-05 12:19

Hej

Hvor skal man holde ferie ..

har hørt at det er billigt i Bulgarien og Rumænien(turist områder)

eks: prisen på mad ,drikkevarer, strandsenge ..

nogle der har været der..

vh
Anders

Fra : xx

Dato : 14-06-05 15:28

Vi har lige været i Bulgarien (Sunny Beach) tidligere været i Golden Sands.
På en uge brugte vi, 2 voksne, ca. 2000 kr. i lommepenge og vi sparede ikke.
Priseksempler:
Middag for to incl. 1 flaske vin 120 til 130 kr.
½ liter øl ca. 8 kr
En dag på stranden, 2 solstole + parasol ca. 75 kr
Drinks ca. 20 kr.
1½ liter vin ca. 20 kr (i supermarked)
1 liter spiritus ca. 40 kr (i supermarked)
1 karton cigaretter ca. 45 kr.

De opgivende priser er for deres lokale varer. Impoterede vare er væsentlig
dyrere.

Så vil man holde billig ferie ......... så kan Bulgarien anbefales. Vil da
også lige nævne, vi gav 2600 pr. person for rejsen, 4 stjernet hotel med
beliggenhed tæt på stranden. (Var dog et tilbud) Nornalprisen 3900 kr.

Hilsen
Grethe

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 14-06-05 16:26

> [...]
>
> har hørt at det er billigt i Bulgarien og Rumænien(turist områder)
>
> eks: prisen på mad ,drikkevarer, strandsenge ..

Hej

jeg kan ikke hjælpe med turistområderne i Rumænien, men det er generelt et
meget billigt land. Du kan se vores hjemmeside hvor vi har lidt tal. Vi var
i Bulgarien i tre dage, og det var lige så billigt. Transport er ekstremt
billigt. Vi var nogle ret turistede steder, omkring Vlads slot. Selv der,
var der billigt, men som altid, skal man gå lidt væk fra hovedstrøget. Jeg
kan desværre ikke hjælpe med Sortehavskysten. Hvis man kun er til sol, sand
og strand så er det sikker ok, men man bør ikke snyde sig fra en tur til det
nord-vestlige område. Transsylvanien er et utroligt smukt sted, med mange
befæstede byer. Og så kan man se bjørne på hel tæt hold!!

Kennet
--
så er vi klar til Afrika.....
læs www.pernille-kennet.dk

Fra : Søren R

Dato : 15-06-05 09:32

On Tue, 14 Jun 2005 17:26:09 +0200, "Kennet og Pernille"
<anonym@mail.dk> wrote:

> Og så kan man se bjørne på hel tæt hold!!

Det kan man desværre også i Sunny Beach, ved at en idiot går rundt med
bjørnen i en kæde. Hvis ikke det var fordi at jeg var bange for
bjørnen, så havde jeg klappet ham (manden) en...Dyrerettigheder er
ikke noget man går synderligt op i dernede.
--
Søren R
¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 15-06-05 11:38

> [...]
> bjørnen, så havde jeg klappet ham (manden) en...Dyrerettigheder er
> ikke noget man går synderligt op i dernede.

Hej.

Vil lige sige, at bjørnene vi så i Rumænien ikke var i lænker. De kom selv
ned fra skoven, hvor de boede. Desværre for at spise af affaldsspandene,
hvilket er forfærdeligt, og noget de bør gøre noget ved i Rumænien.

Ser man folk med bjørne, aber el.lign i lænke så LAD VÆRE med at give dem
penge. De gør det jo kun så længe der er økonomi i det. Det var et udbredt
problem i Indien, hvor vi et par gange tog en lille diskussion med disse
"dyplagere", dog desværre uden den store effekt. Men, hvis mange nok prøver,
så virker det måske.

Hilsen Pernille

Fra : Søren R

Dato : 15-06-05 13:43

On Wed, 15 Jun 2005 12:37:46 +0200, "Kennet og Pernille"
<anonym@mail.dk> wrote:

> [...]
>"dyplagere", dog desværre uden den store effekt. Men, hvis mange nok prøver,

Kunne aldrig finde på at give ham penge. Det skulle dog lige være hvis
jeg kunne ramme ham med mønter...