Kontakt med MC-Huset
Fra : Kass

Dato : 14-06-05 09:37

Hej gruppe

Er der nogen af jer der ved hvordan man kan komme i kontakt med mc-huset i
Herning.
Snakkede telefon med dem for en uge siden, hvor jeg aftalte at jeg skulle
sende en mail med de dele jeg skulle bruge.
Det er en uge siden i dag, men har intet hørt fra dem, og har ikke fået mine
dele endnu

Jeg har prøvet at ringe en del gange, men uden held, og de svare heller ikke
på mine mail.
Så ville høre om nogen havde et mobil nummer til dem eller lign.
Så jeg kunne høre hvornår jeg kunne komme ud og køre igen

Med Venlig Hilsen
kass

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=529

Fra : Carsten

Dato : 14-06-05 10:24

Kass wrote:

> [...]

> sende en mail med de dele jeg skulle bruge.
> Det er en uge siden i dag, men har intet hørt fra dem, og har ikke fået mine

Det er vist symptomatisk for alle MC forhandlere / værksteder. Jeg tror
aldrig at det er sket at jeg fik svar på en email indenfor en uge. Det
gælder også mine henvendelser til MC huset (og aagesen, og søborg mc etc).
Jeg håber at det er fordi de har for travlt på værkstedet med deres
"rigtige" arbejde. Jeg frygter at det er fordi de ikke lige er gearet til
den fagre nye it verden
Min holdning til den slags er klar: hvis man har email adresse på sit
website så skal man også svare på e-mails indenfor rimelig tid (<48 timer).

Carsten

Fra : Bo Christensen

Dato : 14-06-05 12:00

> Er der nogen af jer der ved hvordan man kan komme i kontakt med mc-huset i
> Herning.
Hejsa,
jeg har været deroppe et par gange,
de fiser rundt og har enormt travlt, de
prioriterer de kunder der kommer i
butikken over telefonen. Jeg har altid fået
venlig og fin service deroppe (men altså ved
at være der) så du må ud på den jydske hede.
Det er tæt på herning, men man har forladt lars
tyndskide inden man finder det (jeg har heldigvis
en gps)
mvh bo

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 14-06-05 16:30

Kass wrote:
> [...]
> Så ville høre om nogen havde et mobil nummer til dem eller lign.
> Så jeg kunne høre hvornår jeg kunne komme ud og køre igen

Hmm ganske synptomatisk for denne forretning
Nu var der en der rådede dig til at møde frem selv - det skal man have
god til til også, det er ikke givet de har tid til det heller

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : PMH

Dato : 14-06-05 18:32

"" <DunantFjern@X.mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm ganske synptomatisk for denne forretning
> Nu var der en der rådede dig til at møde frem selv - det skal man have god
> til til også, det er ikke givet de har tid til det heller

Jeg har samme oplevelse med dem.

Vi var 2 mand der var taget derop med penge på lommen,
for at købe komplet udstyr til os begge.
Vi skulle have bukser, jakker, handsker, støvler, hjelme mm.
og jeg havde fundet nogle reservedele også.

Da vi havde gået der i over 1 time, og havde spurgt om hjælp
3 gange, uden at de "gad" hjælpe os..Tjaa så fandt vi da et
andet sted hvor de godt ville hjælpe os af med vores penge.
Synes de skal gøre op med sig selv, om de vil drive værksted,
eller de vil drive butik, de har i hvert fald ikke tid til begge dele.

Så de står ikke på vores hitliste over butikker.

Mvh
PMH

Fra : dark raider

Dato : 15-06-05 22:52

Jeg vil kun give medhold....
mine penge får de heller aldrig at se igen... Det er den mest
"langsommelige" forretning jeg har mødt og over telefonen er håbløs, man
fornemmer at ham i mc-huset sidder og tænker ; bliv nu færdig, så jeg kan
komme til min kaffe igen. De dele du skal bruge skal du tjekke grundig og
de har jeg personlig erfaring med, jeg ringede og fortalte hvor min del
havde en skade/defekt og ønskede en ny-brugt og de sender en som var
dobbelt så slem som den jeg havde og det eneste svar jeg fik da jeg kørte
derned og efter 30 min. venten var at det bar en cykel fra 84 og de var jo
"rådne". Ja tak for den tænker man så...
Lad dem stå til stumpemarkede der høre de bedst hjemme...
det er bare min mening, kan du undgå at handle med dem så lad være !!!