MSI RX600XT kan ikke få det til at køre ud~
Fra : Jesper Sloth

Dato : 13-06-05 22:53

Hejsa

Har lige smidt sådan et kort i et MSI NFORCE4 kort, og det gik fint indtil
jeg indstallerede driveren til X600 så væltede det hele med VPU fejl og jeg
skal gi´dig, har nu prøvet flere drivere, uden hjælp. Jeg kan se at der er
en fejl med dette kort i et Asus bundkort også med NFORCE4 chipsæt
https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=27
Det er faktisk det samme der sker, bare forkert bundkort. Er der nogen der
har en løsning, ellers bliver det vist byttet til et Asus 6600, i morgen ved
SHG.

Mvh

Jesper

Fra : LC

Dato : 14-06-05 16:02

Slå VPU recover fra ?? :)
Mvh Lars

Fra : Jesper Sloth

Dato : 14-06-05 19:31

"LC" <BOoHFJERNMIG@it.dk> skrev i en meddelelse
> Slå VPU recover fra ?? :)
> Mvh Lars

Har prøvet ingenting hjalp, har byttet kortet til et GF6600 det kører fint.

Mvh

Jesper