Andet multimedie
bentjuul 3670
Max antal brushes i Paint Shop Pro?
Fra : Malene Hald

Dato : 13-06-05 22:48

Er det et max på antal brushes man kan have liggende i PSP? Eller måske
installerer jeg dem forkert? Jeg har før bare kopieret brushes ind i
"brushes" mappen i psp folderen, og så dukkede de op når man åbnede
programmet. Men lige pludselig sker der ingenting - jeg kopierer dem over i
mappen, men de dukker ikke op ....???

--
Med venlig Hilsen

Malene Hald
www.malenehald.dk

Fra : emj

Dato : 14-06-05 01:10

Malene Hald skrev:

>Men lige pludselig sker der ingenting - jeg kopierer dem over i
>mappen, men de dukker ikke op ....???

I Help kan du læse følgende.

To import a custom brush:

Choose File > Import > Custom Brush to open the Import Custom Brush
dialog.

Click the Open button to open the Open dialog, select the brush file
that you want to import, and then click the Open button.

In the Import Custom Brush dialog, select the custom brushes that you
want to import, and then click the Add button. If you want to import
multiple brushes, click the Add All button.

Click OK to import the custom brushes.

Hilsen emj

Fra : kjaer

Dato : 14-06-05 23:42

"Malene Hald" <malenehaldREMOVE@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "brushes" mappen i psp folderen, og så dukkede de op når man åbnede
> programmet. Men lige pludselig sker der ingenting - jeg kopierer dem over

Under preferences/file locations kan man angive forskellige stier til
brushes og alle andre plug-in