MC-Hjørnet / Pressemeddelelse
Fra : Allan

Dato : 13-06-05 20:08

Fra : Carsten Jensen

Dato : 13-06-05 20:14

Ho-Ho Hovmod står for fald.

Carsten

"Allan" <allanski9530@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42add99d$0$58773$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> se http://www.mchjoernet.dk/
>
> allan

Fra : Hekto

Dato : 13-06-05 20:54

In article <42add99d$0$58773$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
allanski9530@hotmail.com says...
> se http://www.mchjoernet.dk/

Det er jo aldrig for sent at blive klogere, og nogen bliver det
langsomt! Nu må vi se om de nyvundene erfarringer m.h.t. behandling af
kunder holder mere end ugen ud!

Een ting kan man give ham ret i! TV-journalisterne har sikkert gjort
hvad de kunne for at få et godt indlæg i 'kassen'!!!

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 13-06-05 21:00

> se http://www.mchjoernet.dk/
---
Hvorfor skulle kunden gøre så stor en deal ud af det (gå til rabatten osv)
hvis det alligevel er den pris som der var aftalt!?

Tror sgu stadig det er harme trolden der er skurken..

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600

Fra : Brian Luckow

Dato : 14-06-05 07:29

> Hvorfor skulle kunden gøre så stor en deal ud af det (gå til rabatten osv)
> hvis det alligevel er den pris som der var aftalt!?
>
> Tror sgu stadig det er harme trolden der er skurken..

Ja, for hvorfor skulle han nemlig ikke også være det denne gang. Selvom det
evt. skulle vise sig (som jeg iøvrigt ikke kan forstille mig), at det er
kunden der ikke fortæller hele sandheden, så er Hr. Harms alligevel et kæmpe
arrogant fjols, der ikke burde drive virksomhed. Sådan som vi så ham i TV,
det var ikke bare en af hans dårlige dage, for sådan opfører han sig også
til hverdag.

Mvh., Brian Luckow

Fra : Oniel

Dato : 13-06-05 20:50

"Allan" <allanski9530@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> se http://www.mchjoernet.dk/
>
> allan
>
> Tror han at det vil hjælpe ham at han skriver dette, Jeg skal ikke have
noget handlet hos ham, uanset hvor gode tilbud han har. En mand der kan
skabe sig på den måde skulle slet ikke have lov til at køre forretning, Med
det jeg har set på tv tror jeg mere på kunden end på den skvatnavle, Han
håber nok at kunne rede lidt men jeg håber sku at han mister så mange kunder
at han må dreje nøglen om på bixen, Jeg er godt klar over at Tv tager de
værste klip og bruger dem men det han har sagt er der da beviser for, det
har Tv da ikke selv lavet..
O. Nielsen

Fra : solvang

Dato : 14-06-05 19:56

"Oniel" <vestervang@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Allan" <allanski9530@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Det tror jeg ikke, det er da fuldkomment latterligt det han skriver...

Fra : Lazy

Dato : 13-06-05 21:16

Konsekvenserne er vel at gå op for Harms.

Jeg mener nu at han havde en chance for at trække lidt i land i tv
udsendelsen, tidspunktet var der hvor han gik helt i stå, han tænkte sig om
i en rum tid, men fortsatte på samme latterlige historie.

Nu kommer han så med en pressemeddelelse hvor han ikke trækker en skid i
land.

Er han måske også lystløgner?

Mvh

En MCist der gerne trækker kværnen meget langt for at få den repareret et
ordentligt sted.

Fra : Ninja Rider

Dato : 13-06-05 21:51

Hejsa

Allan wrote:
> se http://www.mchjoernet.dk/
*snip*

Snup en tudekikks.. nogle der har et link?
send det evt til ham!

Mvh Emil
--
Kawasaki ZXR750 Ninja
http://dfmc.dk/?id=26

Fra : Ronni Jensen

Dato : 13-06-05 22:27

http://www.kinagrill.dk/tudekiks.gif

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 13-06-05 22:50

> http://www.kinagrill.dk/tudekiks.gif
---
Hehe..
Skal vi aftale et tidspunkt og så allesammen sende den til ham?
Looool.. Det ville sgu vække harme!

Fra : Claus Rittig

Dato : 14-06-05 08:41

"OlIvEr [6000]" <hayabusa@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> ---
> Hehe..
> Skal vi aftale et tidspunkt og så allesammen sende den til ham?
> Looool.. Det ville sgu vække harme!

Harms! Han hedder Harms, ikke Harme

Rittig

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 13-06-05 22:51

"Allan" <allanski9530@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> se http://www.mchjoernet.dk/
>
> allan

1: Hvornår blir' den hacket ?

2: Hva' om Kontanten fik lidt mere baggrundsviden - evt. lidt om alle dem,
der har solgt deres MC til ham for senere at se dm voldsomt "forynget" mht
km-stand ?

3: Hvornår blir' den hacket ?

4: Kender Kontanten DFM og andre relevante klage-sider ?

5: Hvornår blir' den hacket ?

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : Jay

Dato : 13-06-05 23:21

> Volvo når det spilder

Volvo..... Volvo.... Hmm.... Hvor var du liiiiige her forleden i din Volvo??

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 13-06-05 23:40

"Jay" <jay@askme.com> skrev i en meddelelse

> Volvo..... Volvo.... Hmm.... Hvor var du liiiiige her forleden i din
> Volvo??

Hvis forleden er et par dage siden så var jeg på Sandobberne campingplads
lige ud for Dragsholm Slot.
Og det var faktisk helt forkert; hverken lørdag eller søndag havde vi mere
end een byge pr. dag af 2 minutter og 17dråbers varighed -
så egentligt burde jeg IKKE ha taget Volvo'en

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : Jay

Dato : 14-06-05 00:18

> [...]
> end een byge pr. dag af 2 minutter og 17dråbers varighed -
> så egentligt burde jeg IKKE ha taget Volvo'en

Hæhæ, skulle bare lige se om vi havde opklaret den anden tråd med en
manglende lys volvo stationcar

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 14-06-05 19:02

> Hæhæ, skulle bare lige se om vi havde opklaret den anden tråd med en
> manglende lys volvo stationcar

Ja-ja - min blir nu ikke lysere end lys blå lige med det samme

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : Jacob Larsen

Dato : 14-06-05 09:24

"Jesper Hedegaard" <ja-til-spam@spammers.un> wrote in
message news:42adffae$0$153$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> "Allan" <allanski9530@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> 1: Hvornår blir' den hacket ?

Du er bagefter.
Den blev hacket natten eller dagen efter udsendelsen. Et lettere utiltalende
billede blev indsat og navnet på forretningen blev ændret til MC Svindler
Hjørnet.
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 14-06-05 19:03

"Jacob Larsen" <jacobl@[{[--FJERNDETTE--]}]cs.aau.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den blev hacket natten eller dagen efter udsendelsen. Et lettere
> utiltalende billede blev indsat og navnet på forretningen blev ændret til

Så det godt omtalt herinde - men jeg tænkte nu mere på om nogen med et
fornyet angreb på siden ku' finde på at "redigere" lidt i hans
pressemeddelelse

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : Verner Jensen, Ålbor~

Dato : 14-06-05 11:54

Ak ja, den gode gamle.. "åhe, jeg havde dårlig dag...", "lige den
kunde....." blabla....

Nu er det jo ikke første gang, Per's kundeservice er oppe og vende. Mig
bekendt fik han frataget - var Suzuki eller Yamaha - forhandler retten for
år tilbage ??

/Verner Væmmelig