Side i side med link
Fra : Lars

Dato : 13-06-05 18:52

Hej..

Jeg har en side hvor jeg har en box som jeg gerne vil have at den
skal indsamle oplysninger fra en anden siden.

mit forsøg.

www.stromsudlejning.1go.dk/TEST/

ude til højre i boxen Ledige lejemål vil jeg gerne have at den
ikke åbner et nyt vindue når man klikker på linket.
Men har bøvlet med det hele dag og kunne ikke finde ud af det.
Nogen steder jeg kan læse mig frem eller er der nogen som har et
hurtigt svar.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-06-05 20:18

Lars skrev:

>ude til højre i boxen Ledige lejemål vil jeg gerne have at den
>ikke åbner et nyt vindue når man klikker på linket.

Vil du ha' den til at åbne i den lille iframe, så slet
target="main2"

Vil du ha' siden til at være i hele det eksisterende
browservindue, så
target="top"
--
Knud

Fra : Lars

Dato : 13-06-05 20:29

> Vil du ha' siden til at være i hele det eksisterende
> browservindue, så
> target="top"
Jeg vil have det på denne måde.
Men jeg har gjort det, men det samme skete.
target="top">&nbsp;&nbsp;Sjællandsgade 64<br />&nbsp;&nbsp;Stuen
1.th</a></td>

<iframe frameborder="0" scrolling="no" src="ledige.htm"
width="155pt"></iframe></td>

Det virkede ikke. :S www.stromsudlejning.1go.dk/TEST/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-06-05 21:29

Lars skrev:

>target="top">

Det er mig, der har fejlet, skal være
target="_top"
--
Knud

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 13-06-05 21:00

"Lars" skrev
> www.stromsudlejning.1go.dk/TEST/
> ude til højre i boxen Ledige lejemål vil jeg gerne have at den
> ikke åbner et nyt vindue når man klikker på linket.

Måske target frame _self:
<a target="_self" href="Sjaellandsgade.htm">&nbsp;&nbsp;Sjællandsgade 64<br
/>&nbsp;&nbsp;Stuen 1.th</a></td>

mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : Lars

Dato : 13-06-05 21:11

Thorkild Dalsgaard wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> "Lars" skrev
>
> Måske target frame _self:
> <a target="_self" href="Sjaellandsgade.htm">  Sjællandsgade 64<br
> />  Stuen 1.th</a></td>
>
> mvh
> Thorkild Dalsgaard

Virkede heller ikke.
Jeg vil gerne have at siden skifte til Sjællandsgade.htm når man trykker på
linket i samme vindue ikke i den lille box hvor linket er men selve siden skal
skifte.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-06-05 21:24

Thorkild Dalsgaard skrev:

>target="_self"

self er jo default værdi, så den er overflødig.
--
Knud