Gmail dobbelt
Fra : Claus

Dato : 13-06-05 18:41

Hej

Jeg har opsat en gmail.com konto til at sende og modtage mails i Outlook XP.
Men jeg får altid gmailen i to eksemplare??
Hvad kan jeg gøre for kun at få et eksemplar? Har flere gmail kontoer
tilknyttet Outlook, men det er kun den ene som sender dobbelt.

Mvh

Claus

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 13-06-05 18:56

"Claus" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad kan jeg gøre for kun at få et eksemplar? Har flere gmail kontoer
> tilknyttet Outlook, men det er kun den ene som sender dobbelt.

Check dine email-konti - det virker som om du beder Outlokk hente mail fra
samme konto 2 gange.

/Flemming U

Fra : Claus

Dato : 14-06-05 19:46

Nu har jeg prøvet at fjerne den helt og opsat den igen, men resultatet er
stadig 2 e-mail's. Jeg har yderligere 2 gmail kontorer, som begge kun får 1
mail. Kan det evt. ligge i opsætningen på gmail.com for den pågældende mail
adresse?

Mvh

Claus

Fra : Claus

Dato : 14-06-05 19:54

Problemet er løst. Jeg havde slået "e-mail forward" på gmail opsætningen til
en mail adresse, som ikke eksistere.

Mvh

Claus