Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Er der nogen der kender Nikon D70 Made Eas~
Fra : The Beast

Dato : 13-06-05 18:25

Har købt Nikon D70 Made Easy DVD 1+2 men de minder om billig kopi
håber der er nogen der kan svare om de skal ser sådan ud for ham jeg
har købt af siger det er original DVD

Fra : Michael L

Dato : 13-06-05 18:38

The Beast wrote:

> Har købt Nikon D70 Made Easy DVD 1+2 men de minder om billig kopi
> håber der er nogen der kan svare om de skal ser sådan ud for ham jeg
> har købt af siger det er original DVD

Jeg kender dem ikke, men mange af de lidt mere specielle ting så som
den slags undervisningsmateriale bliver kun købt af forholdsvis få
mennesker og derfor er det ofte private mennesker eller mindre
virksomheder og freelance fotografer som udgiver dem og derfor brænder
de fx. ofte CD'erne selv istedet for at betale i dyre domme for at få
fremstillet en glas-master og trykt flere tusinde styks.

Det vigtigste er om indholdet er brugbart og det må du da gerne
fortælle om når du har kigget på dem :)

- Michael

Fra : AS

Dato : 13-06-05 22:13

"Michael L" <michael@mlykkeNOSPAM.dk> wrote in message

> Det vigtigste er om indholdet er brugbart og det må du da gerne
> fortælle om når du har kigget på dem :)

Jeg har set indholdet, så...i små doseringer... Jeg mener helt bestemt, at
hvis man vil have noget undervisningsmateriale, absolut bedst er Thom
Hogan's Complete Guide to the Nikon D70. Ikke DVD, men en pdf.