OT: Nyuddannet Cand.Scient i dag
Fra : Jacob Larsen

Dato : 13-06-05 15:27

Tadaa...

Jeg er glad for i dag er jeg blevet færdig med min uddannelse efter 5 år på
AAU.

For at holde det hele lidt on-topic, vil jeg opfordre alle til at tilbyde
mig et godt arbejde som datalog. Så kan jeg nemlig købe det største ledeste
svin af en racercykel at føre mit brede grin rundt på.

--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Jes Vestervang

Dato : 13-06-05 15:39

"Jacob Larsen" <jacobl@[{[--FJERNDETTE--]}]cs.aau.dk> writes:

> Jeg er glad for i dag er jeg blevet færdig med min uddannelse efter
> 5 år på AAU.

Tillykke! ...og grr! Ikke nok med at jeg først er færdig om to år, så
har jeg først sommerferie om en uge. Vrææl!
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 13-06-05 15:47

Jacob Larsen wrote:
> Tadaa...
>
> Jeg er glad for i dag er jeg blevet færdig med min uddannelse efter 5 år på
> AAU.

Stort tillykke herfra

--
Dun@nt Cand.Poly. I.E. AUC'93
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Anders Houmark

Dato : 13-06-05 16:27

Jacob Larsen wrote:
> Tadaa...
>
> Jeg er glad for i dag er jeg blevet færdig med min uddannelse efter 5
> år på AAU.

Tillykke
Kender nogle som fik studenterhuen på i dag, og selvom det øser ned i det
meste af landet er deres smil ikke mindre af den grund :)

> [...]
> tilbyde mig et godt arbejde som datalog. Så kan jeg nemlig købe det
> største ledeste svin af en racercykel at føre mit brede grin rundt
Hehe så få dem lige til at skaffe noget arbejde til mig samtidig.. alt har
interesse :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 13-06-05 16:50

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> writes:

> Hehe så få dem lige til at skaffe noget arbejde til mig
> samtidig.. alt har interesse :)

Ring til et vikarbureau, der kan man altid få et eller andet. Lønnen
er ringe og man kan ikke regne med at det er helt på fuldtid, arbejdet
kan være temmeligt uinspirerende, men det slår arbejdsløshed med flere
længder
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Martin Sørensen

Dato : 13-06-05 16:33

> Jeg er glad for i dag er jeg blevet færdig med min uddannelse efter 5
> år på AAU.

Tillykke.
Jeg selv har stadig 9 dage tilbage til afgangseksamen, men jeg er sikker på
at jeg også er glad når det er overstået.

> [...]
> tilbyde mig et godt arbejde som datalog. Så kan jeg nemlig købe det
> største ledeste svin af en racercykel at føre mit brede grin rundt

Alt afhængigt af hvor stort det smil er, er det nok mere praktisk at købe en
touring-cykel, som er bedre at læsse bagage på.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jacob Larsen

Dato : 14-06-05 09:14

"Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> wrote in message

> [...]
>
> Alt afhængigt af hvor stort det smil er, er det nok mere
> praktisk at købe en touring-cykel, som er bedre at læsse

Hehe, måske. Hvis jeg satte mig op på en rigtig racer vile smilet nok
alligevel blive for stort til cyklen alligevel. Også selvom jeg ikke lige
havde overstået eksamen.

Fra : Peter F. Poulsen

Dato : 13-06-05 16:38

Jacob Larsen wrote:
> [...]
> mig et godt arbejde som datalog. Så kan jeg nemlig købe det største ledeste
> svin af en racercykel at føre mit brede grin rundt på.

if(this.Name == "Jacob Larsen" || this.IsNewStudent() == true)
{
   System.Console.WriteLine("Stort til lykke!");
}
else
{
   Application.Exit();
}

Mvh Peter, Odense

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-05 20:24

"Peter F. Poulsen" <peter@dotpeter.dk> wrote in message

> if(this.Name == "Jacob Larsen" || this.IsNewStudent() == true)
> {
> System.Console.WriteLine("Stort til lykke!");
> [...]

HEHE godt fundet på!

Tobias

Fra : Schlæger

Dato : 13-06-05 16:39

Jacob Larsen wrote:

> [...]

> mig et godt arbejde som datalog. Så kan jeg nemlig købe det største ledeste
> svin af en racercykel at føre mit brede grin rundt på.

Til rigtig meget lykke !!!

Hvis du kan håndtere større mainframesystemer (og deres brugere) og er
dygtig til at lægge grafiske brugerwebinterfaces oven på dem (uden at
kollidere alt for meget med Mr. Gates), såeehh kan du måske komme i lære

Mch Schlæger

Fra : Jacob Larsen

Dato : 14-06-05 09:18

""Schlæger"" <gertschlagerFJERN@hotmail.com> wrote in
message news:d8k9a7$gpl$1@abbeden.bunk.cc

> [...]
> brugerwebinterfaces oven på dem (uden at kollidere alt
> for meget med Mr. Gates), såeehh kan du måske komme i

Hvis jeg allerede var dygtig til det, ville jeg jo ikke behøve komme i lære.

Fra : Schlæger

Dato : 14-06-05 14:25

Jacob Larsen wrote:

> Hvis jeg allerede var dygtig til det, ville jeg jo ikke behøve komme i lære.

Kvik ung mand !

Mch Schlæger

Fra : René Hvid

Dato : 13-06-05 20:00

"Jacob Larsen" <jacobl@[{[--FJERNDETTE--]}]cs.aau.dk> skrev i en meddelelse
> Tadaa...
>
> Jeg er glad for i dag er jeg blevet færdig med min uddannelse efter 5 år
> på AAU.

Stort tillykke herfra

--
Rene Hvid Pedersen
Alias "Benneweis"

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 13-06-05 21:07

Tillykke. Så må vi se at finde et job til dig

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jacob Larsen

Dato : 14-06-05 09:19

"Jacob Larsen" <jacobl@[{[--FJERNDETTE--]}]cs.aau.dk> wrote
in message news:42ad970c$0$18647$14726298@news.sunsite.dk
> [...]
> kan jeg nemlig købe det største ledeste svin af en
> racercykel at føre mit brede grin rundt på.

Tak for lykønskningerne allesammen.

Fra : Jesper

Dato : 14-06-05 09:37

> For at holde det hele lidt on-topic, vil jeg opfordre alle til at tilbyde
> mig et godt arbejde som datalog. Så kan jeg nemlig købe det største ledeste
> svin af en racercykel at føre mit brede grin rundt på.

Lad være med at købe den største.
Har lige hørt om et par, hvor manden har en spritny ZX10R og konen en ny
ZX6G-636.
På landeveje med masser af sving kan den store ikke følge med den lille.
Det er kun når det går lige ud, at 636'eren bliver hægtet af

/
Jesper

Fra : Jacob Larsen

Dato : 14-06-05 13:46

"Jesper" <tiper@tiscali.dk> wrote in message

> [...]
> og konen en ny ZX6G-636.
> På landeveje med masser af sving kan den store ikke følge
> med den lille. Det er kun når det går lige ud, at

Måske kører konen bare bedre.

Men du har nok ret. Det er jo nemmere at kaste rundt med små cykler end
store.

Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 15-06-05 09:33

Jacob Larsen wrote:
> "Jesper" <tiper@tiscali.dk> wrote in message

> Måske kører konen bare bedre.
>
> Men du har nok ret. Det er jo nemmere at kaste rundt med små cykler
> end store.

Ved ikke om nogle af de to cykler kan gå under betegnelsen "store" :)

Jvf. MC-Revyen:

ZX10R'en vejer 6 kg ikke mere end dens lillesøster. Til gengæld har 10'eren
1 grad stejlere kronrørsvinkel og 5 mm kortere akselafstand.

Alt i alt må det da så være den store der er mest styrevillig, men ja 6'eren
er nok den der er "nemmest" at køre på.

--
mvh Rasmus Neckelmann

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 15-06-05 11:00

"Jacob Larsen" <jacobl@[{[--FJERNDETTE--]}]cs.aau.dk> writes:
> Tadaa...
>
> Jeg er glad for i dag er jeg blevet færdig med min uddannelse efter 5 år på
> AAU.

Tillykke med det! Jeg blev selv færdig samme sted tilbage i 1996

Det kan være vi ses til Livslang Læring i uge 34?

--
Jesper
http://www.veloce.dk

Fra : Jacob Larsen

Dato : 16-06-05 14:22

<jesper@FJERNveloce.dk> wrote in message

> Tillykke med det! Jeg blev selv færdig samme sted tilbage
> i 1996
>
> Det kan være vi ses til Livslang Læring i uge 34?

Det ved jeg sørme ikke. Har ikke fået kigget på det. Lige nu er det nemlig
jobsøgning, der er mest interessant.

Fra : Jan Bachman

Dato : 16-06-05 14:48

> [...]
>mig et godt arbejde som datalog. Så kan jeg nemlig købe det største ledeste
>svin af en racercykel at føre mit brede grin rundt på.

Tillykke. Jeg kæmper med det omvendte scenarie... har den fede cykel,
men mangler at få gjort datalogistudiet færdigt :-/

/Jan