Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
[OT?] Vurdering af Canon G3
Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 13-06-05 13:55

Hvad vil I mene er den rigtige pris for et brugt Canon G3? Ca. 1½ år gl.

Mvh
Morten

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 13-06-05 14:17

Morten Munk-Jensen wrote:
> Hvad vil I mene er den rigtige pris for et brugt Canon G3? Ca. 1½ år
> gl.

Du har ret i at det OT her - men det er til gengæld helt ok i:

Start dit subjekt med V: for vurdering

I øvrigt er det et udmærket kamera - bedre end f.x. G5, der led under
problemer med støj - det gjorde G3 ikke.

Mit gæt er omkring 1500 kr - men det afhængr jo meget om den rette køber
sidder klar.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Simon Nielsen

Dato : 13-06-05 14:19

"Morten Munk-Jensen" <munk_jensenTAGVÆK@yahoo.dk> wrote in message
> Hvad vil I mene er den rigtige pris for et brugt Canon G3? Ca. 1½ år gl.

Hvis det er med alt originalt tilbehør som det var i pakken og det ikke har
været brugt alt for meget, med hensyn til ridser, stød skrammer osv.
Billedtallet er stort set ligegyldigt på den slags kamera da der ikke sidder
spejl i, men lukkeren kan selvfølgelig også tage skade stille og roligt,
heldigvis kan den jo skiftes billigt.

Så vil en vurdering nok ligge omkring 1400-1600 vil jeg tro og det er endda
højt sat, da det jo er ved at være et gammelt kamera.

En anden gang kan du spørge news:dk.marked.privat.foto

Der sidder folk med god forstand på brugt priser

Mvh
Simon