Vandeffekt i Dashbord
Fra : Carsten

Dato : 13-06-05 10:37

Hej.

På min iBook (G4/1.3) er den omtalte "water effect" i Dashboard ikke
synligt. Er der nogen indstiller det skal fortages eller er programmet ikke
rigtig installeret ...? Ellers fungere det helle uden problemer... Any
ideas?

Carsten

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 13-06-05 11:12

Carsten <nospam@home2.gvdnet.dk> wrote:

> [...]
> rigtig installeret ...? Ellers fungere det helle uden problemer... Any

sælg den og køb en Powerbook med et CoreImage fähig grafiikort. Dvs
FX5200, R9600 og opefter (samme krav som til DX9).

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 300+300GB SATA, 8xDVD+/-RW, Bluetooth
mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Franz Berliner

Dato : 13-06-05 17:09

> sælg den og køb en Powerbook med et CoreImage fähig grafiikort. Dvs
> FX5200, R9600 og opefter (samme krav som til DX9).

Jeg synes heller ikke det virker på min Powermac G5 m. FX5200. Hvornår
er det nu lige at effekten skal kunne ses?

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Martin Bech

Dato : 13-06-05 17:15

In article <1gy3x0g.hgdy0e3h3rh4N%stuff@NOSPAMkampp.dk>,
stuff@NOSPAMkampp.dk (Franz Berliner) wrote:

> Jeg synes heller ikke det virker på min Powermac G5 m. FX5200. Hvornår
> er det nu lige at effekten skal kunne ses?

Tryk på "+" i dashboard og vælg derefter en widget, så skulle effekten
komme. Jeg ser den desværre heller ikke på min eMac.

--
Med venlig hilsen / Greetings

Martin Bech
mail: Fjern / remove XYZ

Fra : Franz Berliner

Dato : 13-06-05 21:36

Martin Bech <bechX@iY.amZ> wrote:

> Tryk på "+" i dashboard og vælg derefter en widget, så skulle effekten
> komme. Jeg ser den desværre heller ikke på min eMac.

Ahh - har lige installeret Tiger for et par timer siden, så skal jo lige
være med. Fin vandeffekt her. (utrolig praktisk
--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-06-05 17:33

> Jeg synes heller ikke det virker på min Powermac G5 m. FX5200. Hvornår
> er det nu lige at effekten skal kunne ses?

Når man trækker en ny widget fra docken (eller hvad den nu hedder) op i
Widget-vinduet.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-06-05 12:44

In article <BED32067.10B8%nospam@home2.gvdnet.dk>,
> [...]

> synligt. Er der nogen indstiller det skal fortages eller er
> programmet ikke rigtig installeret ...? Ellers fungere det helle uden

Det er simpelthen fordi, dit grafikkort ikke er godt nok. Det virker
heller ikke på min PowerBook G4 1 GHz TiBook eller min kones 14" iBook
G4 1,2 GHz. Det virker derimod fint på min mors 17" iMac G4 1,25 GHz. Da
det varer ca. 1 sekund, og man kun ser det, når man aktiverer en widget,
har jeg valgt ikke at græde mig i søvn over, at jeg ikke kan se effekten
på min computer.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 13-06-05 18:47

> har jeg valgt ikke at græde mig i søvn over, at jeg ikke kan se effekten
Hvad græder du dig så i søvn over?

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-06-05 10:25

In article <1gy41kf.1tox3ezyuhupsN%no@way.dk>,
no@way.dk (Jens Rasmussen) wrote:

> Hvad græder du dig så i søvn over?

Det prøver jeg nu at undgå. Der er bedre måder at falde i søvn på.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster