Andet multimedie
ColorVision Spyder2
Fra : Ulf Pedersen

Dato : 13-06-05 09:50

Hejsa

Nogen der ved hvor jeg kan få fat i en ColorVision Spyder2 her i dk ??
--

Mvh. Ulf Pedersen
http://www.digifoto-nord.dk/

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 13-06-05 10:21

Ulf Pedersen wrote:
> Hejsa
>
> Nogen der ved hvor jeg kan få fat i en ColorVision Spyder2 her i dk ??

http://www.jmt.dk/cms_monitor.asp?section=spyder2

M.v.h
Niels

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 13-06-05 10:57

On Mon, 13 Jun 2005 11:21:08 +0200, "Niels Jacobsen"
<niels.k.jacobsen@tagentreooncable.dk> wrote:

>http://www.jmt.dk/cms_monitor.asp?section=spyder2

den fandt jeg selv, men de sælger jo ikke til private ;-(
--

Mvh. Ulf Pedersen
http://www.digifoto-nord.dk/

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 13-06-05 10:59

Ulf Pedersen wrote:

> den fandt jeg selv, men de sælger jo ikke til private ;-(

Igennem Tegnecenter som de ejer?

M.v.h
Niels

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-06-05 14:02

Ulf Pedersen skrev:

>den fandt jeg selv, men de sælger jo ikke til private ;-(

Men ellers, så må du da kunne få det oplyst ved hjælp af
http://www.jmt.dk/forhandlere.asp ?
--
Knud

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 13-06-05 15:20

On Mon, 13 Jun 2005 15:01:44 +0200, Knud Gert Ellentoft
<ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

Hej Knud

>Men ellers, så må du da kunne få det oplyst ved hjælp af
>http://www.jmt.dk/forhandlere.asp ?

Har jeg prøvet men fik ikke svar
--

Mvh. Ulf Pedersen
http://www.digifoto-nord.dk/

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 13-06-05 18:03

Har du prøvet at ringe til JMT? De vil sikkert gerne tale med dig, selvom de
ikke vil sælge til dig.

Mvh
Anders

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 13-06-05 21:23

On Mon, 13 Jun 2005 19:02:58 +0200, "Anders Rehhoff"
<arehhoff@FJERNDETTEmail.dk> wrote:

>Har du prøvet at ringe til JMT? De vil sikkert gerne tale med dig, selvom de
>ikke vil sælge til dig.

Nej det har jeg da ikke
--

Mvh. Ulf Pedersen
http://www.digifoto-nord.dk/

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 13-06-05 15:31

Ulf Pedersen skrev:

> Har jeg prøvet men fik ikke svar

<www.computerstore.dk> har også haft dem en overgang, men jeg
ved ikke, om de har endnu.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 13-06-05 17:25

Thomas G. Madsen skrev:

> <www.computerstore.dk> har også haft dem en overgang, men jeg
> ved ikke, om de har endnu.

Og de sælger heller ikke til private. Måske er der muligheder hvis man
besøger tegnecenter butikken!

Claus

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 13-06-05 20:46

Claus Jacobsen skrev:

> Og de sælger heller ikke til private.

Officielt måske, men jeg har nu da købt både hos dem og JMT som
privatperson. Min første Spyder blev faktisk købt som en brugt
demomodel hos JMT og blev bestilt ved at ringe direkte til dem.
Pakken kom så blot fra en af deres leverandører.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 14-06-05 13:15

On Mon, 13 Jun 2005 21:46:17 +0200, "Thomas G. Madsen"
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>demomodel hos JMT og blev bestilt ved at ringe direkte til dem.
>Pakken kom så blot fra en af deres leverandører.

Nu kommer der også en til mig

Så tak for hjælpen
--

Mvh. Ulf Pedersen
http://www.digifoto-nord.dk/

Fra : Erik Hansen

Dato : 13-06-05 18:23

Hej Ulf

Jeg ved godt det ikke er i Danmark, MEN

jeg købte colorvision spyder2 på deres hjemmeside www.colorvision.ch

og gav 242,44 øv-roer incl. forsendelse

....og jeg sku' hilse at sig, at den bare virker

Med venlig hilsen

Erik

www.eriksfoto.dk

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 13-06-05 21:27

On Mon, 13 Jun 2005 19:23:19 +0200, "Erik Hansen"
<hansen6@stofanet.dk> wrote:

Hej Erik

>Jeg ved godt det ikke er i Danmark, MEN
>
>jeg købte colorvision spyder2 på deres hjemmeside www.colorvision.ch
>
>og gav 242,44 øv-roer incl. forsendelse
>
>...og jeg sku' hilse at sig, at den bare virker

Fint nok, men jeg har ikke plastikkort
--

Mvh. Ulf Pedersen
http://www.digifoto-nord.dk/