ZX 636 R stjålet fra Vanløse lørdag
Fra : NielSV650

Dato : 13-06-05 09:31

Hej dfm'ere,

Ja, det vil jo ingen ende tage med de stakkels cykler...

Denne gang var det endda af den lidt grovere slags - altså, under en
prøvekørsel.

Jeg fik en SMS igår:

"Hej, min MC blev idag kl 16.15 stjålet fra Vanløse af en slank, veltrænet
mors dreng type. Ca. 180cm, kort mellemblond hår, hvid vindjakke og
blåspraglet Arai hjelm. Han kalder sig Martin og kommer fra Roskilde..
Fortalte han prøvede en Ducati igår, lørdag..
Min nummerplade er ER 18 254. Cyklen er en sort Kawasaki ZX 636 R '04 m.
Micronpotte, lille nr.pladeholder og diodeblink.
Hilsen Trolde/Anette, Runnin Free MC, 26 74 00 07"

Det er jo lidt noget lort....

Jeg har fundet et billede i Den Blå Avis:
http://images.dba.dk/images/3/38/40001238_1.jpg

God mandag,
Niels
S FAU himmelblau *endnu i god behold*

Fra : Peter Hasselby

Dato : 13-06-05 10:32

Derfor får man altid navn og adresse og evt. dankort, sygesikringsbevis
e.lign. i pant.. Mens der prøvekøres..

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 13-06-05 12:22

"sygesikringsbevis"

Njaah, sørg for billede legimitation.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : kc

Dato : 13-06-05 12:30

Og tag et billede af vedkommende som skal prøve køre den, så hvis vi ikke
kan finde mc'er kan vi måske finde manden/kvinden.

mv kc

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fra : Jacob Larsen

Dato : 13-06-05 15:36

"Henrik Nielsen" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> "sygesikringsbevis"
>
> Njaah, sørg for billede legimitation.

Man kan jo sikre sig at info på kørekort og sygesikring er det samme og så
bare tjekke billedet på kørekortet. Det har jeg gjort, da jeg købte, fordi
jeg gerne ville have mit kort med ud, hvis jeg nu blev stoppet.

--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : N/A

Dato : 13-06-05 21:29

Fra : Intet Navn

Dato : 13-06-05 21:29

"Intet Navn" <noone@nowhere.undeliverable> wrote in message

> Hvad er klokken på din computer..?!

Gleeem det! Det var mig der sad og sov..! Sorry! :-/

/Claus

Fra : Armand

Dato : 14-06-05 19:11

Peter Hasselby wrote:
> Derfor får man altid navn og adresse og evt. dankort, sygesikringsbevis
> e.lign. i pant.. Mens der prøvekøres..

Den første uge jeg arbejdede i et udlejningsfirma "forærede" jeg for ca.
350.000,- minigraver og Bobcat på en entreprenørtrailer, til en der
identificerede sig med et falskt kørekort

--
Armand.

Fra : Torben Scheel

Dato : 16-06-05 09:43

Armand wrote:

> Den første uge jeg arbejdede i et udlejningsfirma "forærede" jeg for ca.
> 350.000,- minigraver og Bobcat på en entreprenørtrailer, til en der
> identificerede sig med et falskt kørekort

og også sidste velsagtens? Ellers - hatten af for den arbejdsgiver.

--
vh
Torben

Fra : Armand

Dato : 16-06-05 23:27

Torben Scheel wrote:

> og også sidste velsagtens? Ellers - hatten af for den arbejdsgiver.

Mnjoeh :-/
Jeg var nok temmeligt duknakket de dage; men udover drilleri var der
egentlig ingen der tog sig sønderligt af det. Jeg tror at den enkelte
inderst var tilfreds med at det ikke var hám det var sket for, for
kørekort vár gængs legitimation!

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-05 11:32

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3482
den er her også!

andre eferlysninger her:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3481

bliver så arrig over folk der stjæler!! Kan simpelthen ikke forstå hvordan
de bare kan tillade sig at ødelægge andres liv!

Fra : Pizzabager

Dato : 13-06-05 12:20

> [...]
> Micronpotte, lille nr.pladeholder og diodeblink.
> Hilsen Trolde/Anette, Runnin Free MC, 26 74 00 07"

Kan ikke forstå folk ikke tager noget de kan holde mens der prøvekøres.. evt
kørekort, ja jeg ved godt at bliver man stoppet koster det 500 kr for
personen, men det er bare surt.. jeg skulle ahve noget ordenligt ID med
billed på hvis nogen skulle prøvekøre.

Kasper

Fra : Psypher

Dato : 13-06-05 13:57

> [...]
for
> personen, men det er bare surt.. jeg skulle ahve noget ordenligt ID med

Har også min mc til salg men der er ingen der kommer ud og prøve den uden
at de har det beløb der forlanges, gider ikke spilde tid på nogen der
enten bare er der for prøve eller for at stjæle.

--
Regards Psypher
CBR954RR Fireblade '02

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 19-06-05 12:34

Det var smuk og solrig dag da Pizzabager skrev
news:42ad6bfd$0$18637$14726298@news.sunsite.dk i dk.fritid.motorcykel:

> [...]
> koster det 500 kr for personen, men det er bare surt.. jeg skulle
> ahve noget ordenligt ID med billed på hvis nogen skulle prøvekøre.

Kan heller ikke forstå det. De gange jeg har været ude og prøvekøre har
ejeren ikke bedt om at se noget som helst. Det har altid været mig der
inden jeg steg op på cyklen spurgte om de ikke lige ville se noget ID.

--
Rune D. Jørgensen

Fra : N & H

Dato : 13-06-05 16:14

Hvad siger forsikringen i sådanne et tilfælde ?

hilsen
nicolai

Fra : Schlæger

Dato : 13-06-05 16:41

N & H wrote:

> Hvad siger forsikringen i sådanne et tilfælde ?

Den er temmelig ligeglad. Det vedkommer nemlig ikke forsikringen, hvem man
låner sin cykel til.....

Mch Schlæger

Fra : N & H

Dato : 13-06-05 16:52

de udbetaler vel en forsikringssum ?

nicolai

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 13-06-05 17:11

N & H wrote:
> de udbetaler vel en forsikringssum ?

Nej.. Som Schlæger er inde på, så har man selv overdraget den og derfor
er man på herrens msrk (hvor det så end er..)

Thore

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 13-06-05 17:52

SmaRTrxxv wrote:
> N & H wrote:

> derfor
> er man på herrens msrk (hvor det så end er..)

Jeg gravede en del på "klotermarken" i Viborg som soldat - kan det være
der?

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 13-06-05 18:10

J.C.Kløve wrote:

> Jeg gravede en del på "klotermarken" i Viborg som soldat - kan det være
> der?

Muligvis eller også er det måske i "watch-cock mountains" (Urkok Bjerge)...

Thore

Fra : Thomas

Dato : 13-06-05 20:02

> Muligvis eller også er det måske i "watch-cock mountains" (Urkok
> Bjerge)...

Eller Ringbjerg Rende. Den har man da passeret mange gange i kampvogn, mens
infanteriet sikrede en bro. De gravede da også som gale....

/Ths.