motorcykel vs. powerboat vs. F1
Fra : Peter Hasselby

Dato : 13-06-05 08:07

nogen der ved hvor man kan finde videoen hvor en motorcykel en powerboat og
en F1 kører mod hinanden

Fra : Anders Houmark

Dato : 13-06-05 09:05

Peter Hasselby wrote:
> nogen der ved hvor man kan finde videoen hvor en motorcykel en
> powerboat og en F1 kører mod hinanden

dk.binaer.motor

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-05 09:10

og hedder?

Fra : Anders Houmark

Dato : 13-06-05 16:29

S.G wrote:
> og hedder?
Svar på quiz i d.f.b.

Fra : Moller

Dato : 13-06-05 14:00

Peter Hasselby wrote:

> nogen der ved hvor man kan finde videoen hvor en motorcykel en powerboat og
> en F1 kører mod hinanden

hmmm, lidt unfair hvis det er til lands for den PowerBoat, eller for
den sags skyld de 2 andre hvis det er til vands ;)

VH
Lars Molnit

Fra : Peter Hasselby

Dato : 13-06-05 19:11

Det er jo nok på en kaj, et eller andet sted..

Fra : Thomas

Dato : 13-06-05 20:03

"Peter Hasselby" <spam@spam.com> skrev i en meddelelse
> Det er jo nok på en kaj, et eller andet sted..

Hvad sagde Kaj til det? Kom han på kospitalet bagefter?

/Ths

Fra : Bjørn S

Dato : 13-06-05 20:58

Thomas wrote:

> Hvad sagde Kaj til det? Kom han på kospitalet bagefter?

Nej, han brokkede sig bare gevaldigt til Boje ......

--
/Bjørn - www.chookfeet.dk

Fra : Armand

Dato : 14-06-05 19:34

Thomas wrote:
> "Peter Hasselby" <spam@spam.com> skrev i en meddelelse

> Hvad sagde Kaj til det? Kom han på kospitalet bagefter?

Det er nok tågernes kaj, og han er så fjern at han ikke lægger mærke til
noget

--
Armand.

Fra : Moller

Dato : 14-06-05 08:47

Peter Hasselby wrote:

> Det er jo nok på en kaj, et eller andet sted..

Hmmm, hvad er det fede i det ? vi har 3 hvidt forskellige køretøjer,
som er vildt forskellige i det de skal bruges til, og så vidt jeg kan se
der mindst to som slet ikke er lavet med den primær funktion at køre lige
ud, men i stedet at dreje hurtigt, og ligeud kommer i anden runde.

Hvis man skulle lave det, så ku man i det mindste sætte en HD, en Dodge
og en PowerBoat op mod hinanden, så er det primær at køre lige ud rimelig
ens.

VH
Lars Molnit

Fra : Megas

Dato : 15-06-05 14:21

Moller wrote:

> [...]
> Hvis man skulle lave det, så ku man i det mindste sætte en HD, en
> Dodge og en PowerBoat op mod hinanden, så er det primær at køre lige

Anyway, det er da meget sjovt at se hvordan sådan en F1 acellererer ved
siden af en sportsmc, så man kan få en bedre fornemmelse at forskellen.
Nuiii den rykker :o

--

Megas
*Vild med alt der er hurtigere end 7sek fra 0-200km/t*

Fra : Moller

Dato : 17-06-05 11:50

Megas wrote:

> *Vild med alt der er hurtigere end 7sek fra 0-200km/t*

Ååååååhhhhh, så tænder du vel helt af når der vises Raketslæder på TV
??

VH
Lars Molnit
Som syntes topfart er blevet kedeligt, især når begrænseren går i det
højeste gear, og den godt kan trække videre hvis gearet var højere.

Fra : Megas

Dato : 17-06-05 16:55

Moller wrote:

> [...]
> Som syntes topfart er blevet kedeligt, især når begrænseren går i
> det højeste gear, og den godt kan trække videre hvis gearet var

Raketslæder i tv.. Hvor?? Link til noget på nettet evt?? Lyder kanon

Begrænsere er til for at blive forbigået. Tandhjul kan skiftes..

Fra : Schlæger

Dato : 17-06-05 17:00

Megas wrote:

> Megas
> *Vild med alt der er hurtigere end 7sek fra 0-200km/t*

Du burde da overveje svæveflyvning og at blive trukket op af et kraftigt
spil ....

Først et kick i det vandrette plan, og derefter går det opad ....

Mch Schlæger

Fra : Megas

Dato : 17-06-05 17:08

"Schlæger" wrote:

> Du burde da overveje svæveflyvning og at blive trukket op af et
> kraftigt spil ....
>
> Først et kick i det vandrette plan, og derefter går det opad ....
>
> Mch Schlæger

Mjooh, det lyder også sjovt Har prøvet frit fald med faldskærm nogle
gange & det er jo meget sjovt at hænge deroppe i luften, men
fartfornemmelsen er jo en hélt anden på vej hen over asfalt Glæder
mig til at høre lidt mere om de der raket-slæder :o men man skal jo sikkert
til UK eller USA for at prøve :-/

--

Megas
*Kan man mon få synet en 1470ccm biturbo ZX12 i DK?*

Fra : Moller

Dato : 17-06-05 17:28

Megas wrote:

> [...]
> fartfornemmelsen er jo en hélt anden på vej hen over asfalt Glæder
> mig til at høre lidt mere om de der raket-slæder :o men man skal jo sikkert

Tror ikke du vil prøve sådan en slæde, de tåbelige fede mennesker i US,
testede en slæde med en person foran, han var blind i nogen dage derefter
pga. for mange G.... Men de er det ultimative hurtigste landgående fartøj,
mener ik der er noget der slår dem.

VH
Lars Molnit

Fra : Moller

Dato : 17-06-05 17:36

Moller wrote:

http://www.af.mil/news/airman/0498/sled.htm

Ska man så ska man.... 0 til 600 mph på ca. 5s ;) ja ja så ka man lære det.

VH
Lars Molnit

Fra : Schlæger

Dato : 17-06-05 17:54

Moller wrote:

> Moller wrote:

> http://www.af.mil/news/airman/0498/sled.htm

> Ska man så ska man.... 0 til 600 mph på ca. 5s ;) ja ja så ka man lære det.

.... jeg kan godt "nøjes" med motorspillet. Der magter man også at nyde
oplevelsen.

Mch Schlæger

Fra : Megas

Dato : 17-06-05 22:23

Moller wrote:
> Moller wrote:
>
> http://www.af.mil/news/airman/0498/sled.htm
>
> Ska man så ska man.... 0 til 600 mph på ca. 5s ;) ja ja så ka man
> [...]

Okaaayy.. Dét er måske lige i overkanten men mon han ikke den dag i dag
kan huske turen i detaljer? næppe noget man lige glemmer igen *Grin*