Andet multimedie
bentjuul 3670
billedemanipulering
Fra : Soliema

Dato : 12-06-05 22:13

Hejsa i gruppen..
jeg har se disse boligprogrammer på tv3, hvor de viser via grafik, hvordan
ens bolig kan kommet til at se ud, hvis nu man gjorde dit og dat, og blev
vildt nysgerrig over det...

Er der nogen der ved, hvilket program, der kan sådan noget og er det svært,
da jeg gerne ville prøve at lære det....

/Anne Mette

Fra : RoJo

Dato : 13-06-05 22:05

On 12/06/05 23:12, in article
42aca54f$0$63635$edfadb0f@dread15.news.tele.dk, "Soliema"
<soliema@tdcadsl.invalid> wrote:

> [...]
>
> Er der nogen der ved, hvilket program, der kan sådan noget og er det svært,
> da jeg gerne ville prøve at lære det....

Hej Anne Mette

Du skal nok have fat I et 3D program for at få den bedste effekt - og her er
en del på markedet, nogle meget dyre.

Uden at være helt sikker, skyder jeg på at de fleste arkitekter bruger et af
de forskellige CAD-programmer der er på markedet... Og disse programmer er
bestemt ikke nemme.

Af andre 3D programmer kan bl.a. nævnes 3D studio Max, Maya, Strata,
Cinema... Disse kræver også en del træning - Strata er nok det letteste.

Er man japaner, så har man også tålmodigheden til at lave tingene I
illustrator...

Muligvis er der et program, som er lavet specielt til "ombygning" af huse,
men jeg kender desværre ikke til et...

Du kan jo evt. prøve at sende en e-mail til nogle der arbejder inden for
dette område: f.eks. Dem jeg lige fandt via google: http://www.bolius.dk

Håber mig svar kan bringe dig lidt videre

Mvh RoJo

Fra : Ricko.

Dato : 17-06-05 13:03

"Soliema" <soliema@tdcadsl.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der ved, hvilket program, der kan sådan noget og er det
> svært, da jeg gerne ville prøve at lære det....

Måske kan du bruge dette
http://www.homeplanpro.com/