Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Asus V7100 tvout - Detonator 12.40 åbner f~
Fra : Tom Nielsen

Dato : 02-06-01 09:13

Hejsa,

Efter at jeg installere den nye detonator 12.40
(http://www.the-ctrl-alt-del.com/Drivers.htm)

Kan jeg bruge mit tv som ekstra desktop - jeg kan også køre med det som
"clonet" - er det normalt ???

jeg er ihvertfald fuldt ud tilfreds, for nu kan jeg se icq, hw mon, og alt
muligt andet, imens jeg spiller

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 02-06-01 09:44

Tom Nielsen <tom@sport.dk> skrev i en news:9fa71f$lo4$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> (http://www.the-ctrl-alt-del.com/Drivers.htm)
>
> Kan jeg bruge mit tv som ekstra desktop - jeg kan også køre med det som

Ja, eftersom MX chipsettet understøtter twinview som giver mulighed for
clone, og hvis styresystemet understøtter det kan man som du skriver også
bruge extended desktop.
Dette har nu været understøttet i lang tid af detonator driverne, jeg har
selv brugt dem siden version 6.31, og der har jeg kunnet bruge det.
Men hvis du har brugt asus egne drivere indtil nu så er det jo en dejlig
opdagelse. :-]

--
// Søren Hjelholt

- Hvis du tror du ved alt, ved du intet !!!

Fra : Peter Rinder

Dato : 02-06-01 14:05

Jeg har før prøvet at installere de dersens Detonator drivere, men
afinstallerede dem hurtigt, da jeg ikke kunne finde mulighed for at
indstille Gamma Correction under D3D og Glide enkeltvis. Men med alt den
snak om twin-view lyder det da ret fedt alligevel.
Kan det der gamma-noget fås med detonator-drivere.

/Peter

Fra : Martin Bangsø

Dato : 02-06-01 22:32

On Sat, 2 Jun 2001 10:44:02 +0200, Søren Hjelholt wrote:

> [...]

Hvorfor kan man ikke finde drivers der er nyere end 6.50 på nVidia's
hjemmeside?

--
Martin Bangsø * http://home.dkik.dk/~martin_b

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 03-06-01 16:07

Martin Bangsø <martin_b@iname.com> skrev i en

> Hvorfor kan man ikke finde drivers der er nyere end 6.50 på nVidia's
> hjemmeside?

Så vidt jeg ved er det fordi at det er de seneste officielle drivere, når
der tales om ver 12.10 osv. er der tale om betadrivere, der sikkert virker
upåklageligt, men endnu ikke er godkendt som endelig release. De lægges så
andre steder, og folk der har lyst kan så bruge dem hvis de har lyst.