terrasse enkeltglas
Fra : Ole

Dato : 12-06-05 18:24

Hej Ng
Jeg er på jagt efter et firma, der kan levere nogle udestueelementer vhor
glasset kun er enkeltlags.

Jeg forestiller mig nogle vinduesfag/rammer, der er 1,5 - 1,75 m høje og en
lille meter brede og gerne med sprosser.

Når jeg engang finder dem, vil jeg bnruge dem til en lukket terrasse, og de
skal som sagt være med kun eet lag glas.

Jeg har allerede fundet nogle ved PLUS GARDEN SYSTEM, men dem vl jeg ikke
have.

Nogen der ved nogle andre steder hvor nogle sådanne fåes?

Ole

Fra : Calle.

Dato : 12-06-05 19:11

Ole wrote:
> [...]
> ikke have.
>
> Nogen der ved nogle andre steder hvor nogle sådanne fåes?

ethvert vindues-firma laver dem til dig, som du vil have dem
--
Calle.

Fra : Ole

Dato : 12-06-05 21:20

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> ethvert vindues-firma laver dem til dig, som du vil have dem
> --
> Calle.

jovist og tak, men jeg tænkte nu på nogle præfabrikerede

Fra : Henrik

Dato : 13-06-05 21:17

Det er ikke mange der laver med enkelt lag glas
og så er de bestemt ikke billigere

> jovist og tak, men jeg tænkte nu på nogle præfabrikerede

www.prodex.dk

har også sådanne typer.

VH Henrik