Geforce 2 GTS - Tv out
Fra : Artwolf

Dato : 02-06-01 08:45

Hej jeg har et geforce 2 GTS kort, men jeg kan ikke få mit tv out til at
virke.
Når jeg sætter mit tv til min computer så kan jeg kun se det i sort/hvis på
mit tv som er helt nyt!!
På forhånd Tak

Fra : Artwolf

Dato : 02-06-01 11:53

Fra : Artwolf

Dato : 02-06-01 11:54

Hej, der skulle stå sort / hvid

Fra : Allan Henriksen

Dato : 02-06-01 16:58

Du skal skifte Tv-out signalet til Pal-B, det gør du inde under egenskaber
for output device for dit skærmkort.
Allan Henriksen

Fra : Artwolf

Dato : 02-06-01 17:50

Jeg kan desværre ikke lige se om det virker lige nu, men ellers mange tak
for hjælpen!!