Suzuki Estilete stelnummer
Fra : Mikkel Fabricius

Dato : 12-06-05 16:18

Hey folks... Hvor er det lige man finder det stelnummer?

Hilsen Mikkel F

Fra : Jay

Dato : 12-06-05 18:09

Det skulle vist sidde på venstre forgaffel?? Kan sku ikke lige huske det,
men kigger lige efter i bogen hvis du ikke finder det

Fra : Mikkel F

Dato : 12-06-05 20:55

Hmm der kan jeg sku ikke lige lure det... Andre gode forslag til hvor det
kan være?

Mikkel F

Fra : Jay

Dato : 12-06-05 21:27

"Mikkel F" <ragnarok@rhk.dk> wrote in message
> Hmm der kan jeg sku ikke lige lure det... Andre gode forslag til hvor det
> kan være?

Motornummeret sidder nede ved bagbremsekablet, lige ved tromlen,
stelnummeret skal sidde oppe over forskærmen inde der et sted, kan sku ikke
tyde det tydeligere ud fra den tegning i instruktionsbogen.. Det ser ud som
om det sidder enten på forgaflen i venstre side, eller også på indersiden af
forskærmen eller over, kan ikke rigtig se det bedre desværre, men det er i
det område du skal lede :-0

Fra : Mikkel F

Dato : 14-06-05 13:46

yes så fandt jeg det. Det er godt nok gemt godt for vildt af vejen...

Fra : Jay

Dato : 15-06-05 04:59

Hvor sad det så??

Fra : Mikkel F

Dato : 18-06-05 11:34

Jeg fandt kun stelnummeret. Det var bag en plastplade man skulle vippe af.
Pladen sad så bag forskærmen. Det krævede en skruetrækker for at få pladen
af. Damn hvis jeg nogensinde bliver stoppet af panserne bliver det umuligt
at vise dem det.