Grund!
Fra : Ann Nielsen

Dato : 12-06-05 14:48

Hejsa.

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at spørge om det, men men men, jeg
prøver.

Jeg leder efter en grund, til at bygge et hus på, omkring storkøbenhavn og
ville lige høre Jer ad, hvor man finder dem henne? Nogle gode idéer og er
der nogen gode råd mht. at finde grund.

Med venlig hilsen

Ann

Fra : Christian

Dato : 12-06-05 15:25

"Ann Nielsen" <annn@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
> ville lige høre Jer ad, hvor man finder dem henne? Nogle gode idéer og er

jeg tror det er nemmer at få tilladelse til at rejse frit rundt i Nordkorea
end at finde en byggegrund omkring Kbh...læste i Berlingeren sidste weekend
at der var 25 byggegrunde til salg på hele sjælland...

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-05 15:33

> jeg tror det er nemmer at få tilladelse til at rejse frit rundt i
> Nordkorea end at finde en byggegrund omkring Kbh...læste i Berlingeren
> sidste weekend at der var 25 byggegrunde til salg på hele sjælland...

Var det ikke i Nordsjælland ?

Allan

Fra : Christian

Dato : 13-06-05 18:36

"Allan Møller" <nosmap> wrote in message

> Var det ikke i Nordsjælland ?

jo..sorry!.

Fra : Christian

Dato : 13-06-05 18:36

"Allan Møller" <nosmap> wrote in message

> Var det ikke i Nordsjælland ?
>

> Allan

både og sakset fra berlingske.dk idag:

der er solgt grunde ved Roskilde.
Gennemsnitsprisen for grundene er 1,57 millioner kroner, men størrelsen på
grundene varierer. Hvis den største af grundene er solgt til
gennemsnitsprisen per kvadratmeter, er den købt for præcis to millioner
kroner - et beløb, der mange andre steder i landet ville række til at købe
en grund med hus på.

Med til historien hører, at grundene er nogle af de absolut mest attraktive
i Trekroner i den allernordligste ende af Trekroner.

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 14-06-05 21:05

Christian wrote:

> Med til historien hører, at grundene er nogle af de absolut mest attraktive
> i Trekroner i den allernordligste ende af Trekroner.

Der kommer til at ligge en hovedvej lige op til dem, gode trafik
forbindelser!

Fra : Holst

Dato : 12-06-05 15:34

Christian wrote:

> jeg tror det er nemmer at få tilladelse til at rejse frit rundt i Nordkorea
> end at finde en byggegrund omkring Kbh...læste i Berlingeren sidste weekend
> at der var 25 byggegrunde til salg på hele sjælland...

Næppe, der er helt sikkert mere, hvis du kommer tilstrækkeligt langt mod
syd eller vest. Men er det blot Nordsjælland, vil jeg gerne tro på det.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 12-06-05 23:50

"Christian" <askformail@(TDCCUSTOMER)mail.dk> skrev > >
> [...]
weekend
> at der var 25 byggegrunde til salg på hele sjælland...

Jeg har hørt at hele Storkøbenhavn skal udlægges som åndsvageanstalt, ved at
der støbes et cementdæk ud over det hele. Måske er det med den skumle
hensigt at bygge en ny by ovenpå dette? Lovforslaget kom igennem efter at
det er kommet frem, at man betaler næsten det dobbelte for en gammel
faldefærdig rønne, end et nyt hus koster i Jylland.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 12-06-05 23:56

Preben Riis Sørensen wrote:

> [...]
> igennem efter at det er kommet frem, at man betaler næsten det
> dobbelte for en gammel faldefærdig rønne, end et nyt hus koster i

ROFL

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Peter T.

Dato : 13-06-05 06:12

Preben Riis Sørensen leverede følgende historie fra de varme lande:

LMAO! :D

--
Peter T.

Er du ny på usenet? Så gør os gamle garvede rotter en tjeneste og læs:

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 13-06-05 20:39

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> Preben Riis Sørensen leverede følgende historie fra de varme lande:

> LMAO! :D

Jeg er ikke så dreven i alle 'forkortelserne'. Den første kendte jeg, men
hvad er LMAO ?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Poul Bundgaard

Dato : 13-06-05 20:46

> Jeg er ikke så dreven i alle 'forkortelserne'. Den første kendte jeg,
> men hvad er LMAO ?

Laughing My A** Off ....

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 13-06-05 20:58

"Poul Bundgaard" <poul_bundgaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Laughing My A** Off

OK jeg mener at kunne gætte A'et
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 12-06-05 17:32

Ann Nielsen wrote:

> [...]
> ville lige høre Jer ad, hvor man finder dem henne? Nogle gode idéer og er

Du køber en stor for falden gård og river det hele ned,
så har du en grund at bygge på.

Fra : Calle.

Dato : 12-06-05 19:10

Peter Ole Kvint wrote:

> Du køber en stor for falden gård og river det hele ned,
> så har du en grund at bygge på.
nu er der nok ikke så mange gårde omkring storkøbenhavn ;-(
--
Calle.

Fra : TG4600

Dato : 12-06-05 21:33

> [...]
> ville lige høre Jer ad, hvor man finder dem henne? Nogle gode idéer og er

Nu er "omkring storkøbenhavn" et vidt begreb, og hvad er det for en gund du
vil have fat i? Ny udstykning, midt i en by (næsten umuligt) lidt ude på
landet eller langt ude??

Men et godt sted at starte kan være i kommunernes tekniske forvaltninger,
hvor de har mulighed for at vide hvilke nye udstykninger der er på vej. Ikke
at det blive nemt, men manhar da mulighed for at være med i første række når
grunde sættes til salg

/TG

Fra : Ann Nielsen

Dato : 12-06-05 22:53

> [...]
> Ikke
> at det blive nemt, men manhar da mulighed for at være med i første række

Hej TG

Vi vil gerne bo i udkanten af en by, ja bla. fordi at som du også selv
skriver, at det er umuligt at finde noget inde i en by. Vi har kigget i
Ringsted og kan da godt overleve at bo sådan et sted, men vil da
selvfølgelig undersøge det område som vi selv bor i nu, Høje Taastrup.
Roskilde er også interessant og lidt derud af :)

Med venlig hilsen

Ann Nielsen

Fra : TG4600

Dato : 13-06-05 07:36

> [...]
> selvfølgelig undersøge det område som vi selv bor i nu, Høje Taastrup.
> Roskilde er også interessant og lidt derud af :)

Afhængig af hvad i vil bygge på grunden er der også muligheden for at et
byggefirma ligger inde med en grund, så heldige var vi, da vi havde
besluttet os for et Lind&Risør-hus

Men så er det jo et krav at man lader det aktuelle byggefirma få
entreprisen...

Næste spørgsmål er jo så hvad man vil betale og hvilke krav man ellers har
til en grund. Da vi kiggede i området for et par år siden lå priserne
generelt på 500-700.000 men så varierede størrelsen fra 8-900 m² "udenfor"
Storkøbenhavn (Køge-Bjæverskov-Haslev) til 500 m² Høje
Tåstrup-Glostrup-Brøndy Strand-Ølstykke, men der er nok ikke andet at gøre
end at holde øjne og øre åbne, læse lokalaviser, bruge nettet og ellers bare
håbe på lidt held.

God Jagt

/TG

Fra : Kitty

Dato : 14-06-05 09:03

"Ann Nielsen" <annn@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> selvfølgelig undersøge det område som vi selv bor i nu, Høje Taastrup.
> Roskilde er også interessant og lidt derud af :)

Der udstykkes en del i Holbæk i øjeblikket. Der er vist ikke noget til salg
lige nu, men det er kun et spørgsmål om tid. Som det foreslås andet sted, så
hold øje med kommunernes hjemmesider, fx http://shorterlink.com/?CZJOUB

Fra : Armand

Dato : 12-06-05 22:23

Ann Nielsen wrote:
> [...]
> ville lige høre Jer ad, hvor man finder dem henne? Nogle gode idéer og er

Den sidste jeg hørte der købte en byggegrund i KBH-området, købte én på
Amager for langt over millionen og med et ældre havehus på (påberegnet
til nedrivning).
Den mest realistiske mulighed for byggegrund i området er øst for Amager

--
Armand.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 12-06-05 23:43

Armand wrote:

> Den mest realistiske mulighed for byggegrund i området er øst for
> Amager

Der ovre taler de et gebrækkeligt sprog. ;)

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Mogens

Dato : 13-06-05 21:05

On Sun, 12 Jun 2005 15:48:14 +0200, "Ann Nielsen" <annn@adslhome.dk>
wrote:

>Jeg leder efter en grund, til at bygge et hus på, omkring storkøbenhavn og
>ville lige høre Jer ad, hvor man finder dem henne? Nogle gode idéer og er
>der nogen gode råd mht. at finde grund.

Nogle af vore venner fandt deres grund i Måløv - og man er ved at
udstykke mere i området: www.ballerup.dk/get/20793.html

Mvh...