Skrivebeskyttedeskyttede filer / MS-Offixe~
Fra : lars bo

Dato : 12-06-05 13:46

Hej
Jeg har et problem med filer der er skrivebeskyttede når jeg kopierer dem
fra en PC til en anden, hvordan fjerner jeg dette.

Når jeg i filens egenskaber forsøger at fjerne afkrydsningen for
skrivebeskyttelse og trykker anvend, får jeg meddelelsen: "Der opstod en
fejl under forsøg på at anvende attributter på filen - Adgang nægtet: og
derefter 4 knapper med Ignorer - Ignorer alle - Forsøg igen - Annuller"

Jeg kan naturligvis omdøbe filen hvorefter den ikke længere er
skrivebeskyttet, men da det ofte drejer sig om mange filer (billeder) samt
filer der skal tilbage med uændret navn, er dette ikke hensigtsmæssigt.

med venlig hilsen
lars bo
www.stien.dk/galleri