Skærmtrolden/Electric Dreams
Fra : Morten DH

Dato : 12-06-05 12:32

Nogen der ved hvor man kan få fat på denne henne? Videoformat er
underordnet, er bare vågnet med en pludselig lyst til at gense denne, som
jeg ikke har set siden biografen der midt i 80'erne

Fra : Lars Jensen

Dato : 12-06-05 14:21

Morten DH wrote:
> Nogen der ved hvor man kan få fat på denne henne? Videoformat er
> underordnet, er bare vågnet med en pludselig lyst til at gense denne, som
> jeg ikke har set siden biografen der midt i 80'erne
¨
Hvis du finder den, må du meget gerne sige til!!

Jeg har tidligere spurgt til den, og jeg ved at der er lavet en "pirat
DVD"-udgave af den, som kan findes på bl.a. QXL og Ebay, men jeg har
ikke is i maven til at få en sådan igennem tolden....

Det tog mig noget tid at fremskaffe soundtracket, men fandt det til
sidst hos cdon.com

Lars B

Fra : -V-

Dato : 12-06-05 19:04

Lars Jensen wrote:
> Det tog mig noget tid at fremskaffe soundtracket, men fandt det til
> sidst hos cdon.com

Whee, sikke minder.

Giorgio Moroder i hans velmagtsdage, skønno.

-V-

Fra : Lars Jensen

Dato : 13-06-05 18:52

-V- wrote:

> Whee, sikke minder.
>
> Giorgio Moroder i hans velmagtsdage, skønno.

Netop! Ikke at forglemme Culture Club....

> -V-

Lars B

Fra : Morten DH

Dato : 13-06-05 14:17

"Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du finder den, må du meget gerne sige til!!

Hmm tror jeg skal ud i den store P2P verden en tur og se hvad den byder på

> Jeg har tidligere spurgt til den, og jeg ved at der er lavet en "pirat
> DVD"-udgave af den, som kan findes på bl.a. QXL og Ebay, men jeg har ikke
> is i maven til at få en sådan igennem tolden....

Tvivler på tolderne har styr på den slags hvis det er en fornuftigt udseende
kopi; men ellers mener jeg bare de blir snuppet og ikke andet... men ved det
faktisk ikke...

Fra : Lars Jensen

Dato : 13-06-05 19:06

Morten DH wrote:
> "Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm tror jeg skal ud i den store P2P verden en tur og se hvad den byder på

Jeg havde fundet den på et tidspunkt, men den var fransk synkronosieret!
Fantastisk :)

> Tvivler på tolderne har styr på den slags hvis det er en fornuftigt udseende
> kopi; men ellers mener jeg bare de blir snuppet og ikke andet... men ved det
> faktisk ikke...

Ikke helt... jeg "kender en" som var uheldig at de StarWars DVD'er han
bestilte fra nettet ikke var originaler, og de blev bestemt ikke bare
snuppet, der skulle lidt papirarbejde til.

Lars B

Fra : Morten DH

Dato : 14-06-05 21:14

> Jeg havde fundet den på et tidspunkt, men den var fransk synkronosieret!
> Fantastisk :)

Jeg har fundet et VHS rip - ikke just ophidsende; men når den tilsyneladende
ikke findes på dvd så man man jo nøjes... Ved du tilfældigvis hvem der
sidder på rettighederne til den?

Fra : Lars Jensen

Dato : 15-06-05 09:44

Morten DH wrote:
> [...]
> ikke findes på dvd så man man jo nøjes... Ved du tilfældigvis hvem der

Iflg. Ifilm.com er det MGM Home Entertainment der distribuerer den.

http://www.ifilm.com/ifilmdetail/2315370?htv=12

Lars B

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 12-06-05 20:59

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in message news:<42ac1d30$0$31795$ba624c82@nntp06.dk.telia.net>...
> Nogen der ved hvor man kan få fat på denne henne? Videoformat er
> underordnet, er bare vågnet med en pludselig lyst til at gense denne, som
> jeg ikke har set siden biografen der midt i 80'erne

Kan købes i England på VHS.
Mvh
Klavs.

Fra : Rune Zedeler

Dato : 14-06-05 16:11

Morten DH skrev:
> Nogen der ved hvor man kan få fat på denne henne?

Jeg købte den på amazon.com til den latterlige sum af $80,- :-/
Den er p.t. udsolgt men fås stadig brugt.

-Rune

Fra : Morten DH

Dato : 14-06-05 21:15

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg købte den på amazon.com til den latterlige sum af $80,- :-/
> Den er p.t. udsolgt men fås stadig brugt.

DVD eller VHS?

Fra : Rune Zedeler

Dato : 15-06-05 00:49

Morten DH skrev: