Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvilken "digital" font?
Fra : Koeffe

Dato : 12-06-05 12:11

Jeg har set denne font mange steder på nettet, men hvad
hedder den? Eller et navn på en der ligner er også fint. Det
jeg godt kan lide er det digitale / pixelerede look den har.

news:42ac16a0$0$157$edfadb0f@dread11.news.tele.dk (16,3 kb)

Jeg har allerede prøvet at kigge på whatthefont.com, men den
kunne ikke finde den.

--
Koeffe

Fra : Per Christoffersen

Dato : 13-06-05 13:11

"Koeffe" <graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har set denne font mange steder på nettet, men hvad
> hedder den? Eller et navn på en der ligner er også fint. Det

Enten er det, eller også så ligner det temmelig meget, mini7.
Den kan du få fat i her
http://www.minifonts.com/
sammen med en masse andre pixelfonte

/Per

Fra : Koeffe

Dato : 13-06-05 13:53

"Per Christoffersen" <pc@NIXcomonto.dk> skrev i en
meddelelse

| Enten er det, eller også så ligner det temmelig meget,
mini7.
| Den kan du få fat i her
| http://www.minifonts.com/
| sammen med en masse andre pixelfonte

Ja den er god... Ellers har jeg også fundet en anden der
hedder Sevenet 7, som også ligner udtrolig meget
(news:42accb3c$0$170$edfadb0f@dread11.news.tele.dk - 68 kb)

Det er meget få ting der er anderledes. Bredden på E'et fx.
Men mini 7 har det rigtige V kan jeg se.

Tak for det.

--
Koeffe