Andet multimedie
bentjuul 3670
Dansk dato i Elements 3
Fra : Lasse Elmer

Dato : 12-06-05 11:44

Hejsa.

Jeg har downloadet den seneste patch til Photoshop Elements 3.0. Hvilken
tastatur kombination er det jeg skal bruge for at få dato'erne til at stå
efter dansk standard i fotobrowseren ? Det er Windows udgaven jeg kører med.

VH
Lasse Elmer

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-06-05 11:57

Lasse Elmer skrev:

>Jeg har downloadet den seneste patch til Photoshop Elements 3.0. Hvilken
>tastatur kombination er det jeg skal bruge for at få dato'erne til at stå
>efter dansk standard i fotobrowseren ?

Det kan man ikke, jeg læsgte en test for nylig i et eller andet
blad af forskellige billedfremvisere og her var det største
ankepunkt ved Photoshop Elements, at den kun kan dato in the
american way.
--
Knud

Fra : Lasse Elmer

Dato : 12-06-05 12:40

> [...]
> blad af forskellige billedfremvisere og her var det største
> ankepunkt ved Photoshop Elements, at den kun kan dato in the

Jo, med den nye patch er problemet løst. Jeg har gjort det.

Men jeg har lige lavet en ny installation pga. ny computer og nu kan jeg
ikke huske tastaturkombinationen

VH
Lasse Elmer

Fra : emj

Dato : 12-06-05 13:43

Lasse Elmer skrev:

>Jeg har downloadet den seneste patch til Photoshop Elements 3.0. Hvilken
>tastatur kombination er det jeg skal bruge for at få dato'erne til at stå

You can download the update from the Adobe website at
www.adobe.com/support/downloads/ . After you update to Photoshop
Elements 3.0.1, press Ctrl+Shift+Alt+D to change the date in the
Organizer from the American format (mm/dd/yyyy) to the European format
(dd/mm/yyyy).

Hilsen emj

Fra : Lasse Elmer

Dato : 12-06-05 19:34

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
change the date in the
> Organizer from the American format (mm/dd/yyyy) to the European format

YES! Det var lige det jeg ledte efter. Tak.

VH
Lasse Elmer