DFM Meet'n'Greet om 5 dage!
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 12-06-05 11:16

Halløj (igen) kære MCister,

Så er der under en uge til DFM Meet'n'Greet i Fredericia hos MC
Chaufførerne. Vi er pt. 6 personer, der er tilmeldt og har sat hinanden
i stævne fra fredag til søndag i næste weekend - men der er plads til
flere så kom ud af busken (og garagen) og møde nogle af de andre
skribenter her fra gruppen under hyggelige omstændigheder (bare rolig -
vi bider ikke)

Læs mere om turen og hvordan du tilmelder dig på
<http://dfmc.dk/meetngreet.asp>.

DMI skriver pt. "Lørdag og søndag: Antageligt mest tørt og ret varmt."
så det vælger vi at tro på

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Frank zx636r

Dato : 12-06-05 15:30

"Tony Lorentzen" <spam@dfmc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> <http://dfmc.dk/meetngreet.asp>.
>
> DMI skriver pt. "Lørdag og søndag: Antageligt mest tørt og ret varmt." så

Hej
Vi var ellers en lille klub på en 7personer der gerne havde taget med, men
det ramler sammen med Kløften festival i Haderslev, som vi for længe siden
har købt billeter til, men jeg vil da bare lige ønske jer en rigtig god tur,
det kan være det lykkedes en anden gang

Hilsen Frank

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 12-06-05 20:53

Tony Lorentzen wrote:
> [...]
> <http://dfmc.dk/meetngreet.asp>.
>
> DMI skriver pt. "Lørdag og søndag: Antageligt mest tørt og ret varmt."

Jeg har beordret Jørgen med - men vi smutter altså igen lørdag middag .
beklager MEN vi kommer fredag nemli'

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-06-05 11:16

Tony Lorentzen wrote:
> [...]
> flere så kom ud af busken (og garagen) og møde nogle af de andre
> skribenter her fra gruppen under hyggelige omstændigheder (bare rolig -

Tal for dig selv. Vuf!

Skulle vi Kjøwenhawnere følges derover? Tid og sted? Jeg har dig en
betingelse - jeg skal handle hos Bryggeriet Refsvindinge på vejen (tæt
på Nyborg), kan i mon overtales?

--
vh
Torben

Fra : Wheeler

Dato : 13-06-05 14:40

Hej!
Jeg er på (en fra VFR-klubben hjal mig så jeg kunne få cyklen "samlet")

Bernhard Wheeler
VFR 750F

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 13-06-05 19:37

Wheeler wrote:

> Jeg er på (en fra VFR-klubben hjal mig så jeg kunne få cyklen "samlet")

FEDT! Glæder mig til se dig!

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Richard

Dato : 13-06-05 19:53

Torben Scheel wrote:

> Skulle vi Kjøwenhawnere følges derover? Tid og sted? Jeg har dig en
> betingelse - jeg skal handle hos Bryggeriet Refsvindinge på vejen (tæt
> på Nyborg), kan i mon overtales?

Når du nu så åbenlyst er til svinkeærinder - og for at bringe tråden
tilbage T - så prøv lige Rugårdsvej [303] fra Odense og vestnordvestover
til Bogense-Middelfartvejen [317] ved Brenderup; i det mindste den ene vej

Fang Rugårdsvej inde fra Odense centrum, hvis du kommer fra Kerteminde,
eller fra Korup hvor byzonen og dittto hastighedsbegrænsning ophører (Kør
fra motorvejen mod Korup i Odenses vestlige udkant).

Bogense-Odense-vejen er heller ikke tosset, men ej heller kortere

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 13-06-05 19:42

Torben Scheel wrote:

> Skulle vi Kjøwenhawnere følges derover? Tid og sted? Jeg har dig en
> betingelse - jeg skal handle hos Bryggeriet Refsvindinge på vejen (tæt
> på Nyborg), kan i mon overtales?

JEG kan godt - hvad med jer andre? De to Ale #16 jeg havde i køleskabet
fra Refsvindinge smagte GODT!

Torben - har de åbent når vi kommer forbi omkring kl. 19-19.30 eller
skal vi satse på søndag middag i stedet, måske?

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 13-06-05 19:49

Tony Lorentzen wrote:

> [...]

Apropros: http://dfmc.dk/meetngreet.asp - der står hvor vi mødes

Og til Kasper, der kommer fra Odense (hvis han læser med her): Du er
velkommen til at sende mig en mail hvis jeg skal SMSe dig når vi kører
fra Nyborg - i fald du vil hægte dig på os på vej over Fyn.

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Torben Scheel

Dato : 16-06-05 08:16

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
>
> Torben - har de åbent når vi kommer forbi omkring kl. 19-19.30 eller
> skal vi satse på søndag middag i stedet, måske?

De har åbent hvis de er hjemme (lyder hyggeligt ikke?) - jeg ringer og
hører, så kan vi beslutte derfra. Sidst jeg handlede var i februar - en
søndag kl. 22:30

--
vh
Torben

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 16-06-05 20:48

Torben Scheel wrote:

> De har åbent hvis de er hjemme (lyder hyggeligt ikke?) - jeg ringer og
> hører, så kan vi beslutte derfra. Sidst jeg handlede var i februar - en
> søndag kl. 22:30

Fedt! Skal du handle øl - eller gær til mikrobryggeriet?

Vi ses i morgen. Jeg tager også telt med og sover udenfor ... det bliver
jo godt vejr og desuden så skal teltet lige luftes inden Roskilde
Festivalen

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 16-06-05 21:45

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
>
> Vi ses i morgen. Jeg tager også telt med og sover udenfor ... det bliver
> jo godt vejr og desuden så skal teltet lige luftes inden Roskilde

Great - så er der en plads i sengene til mig og jeg sparer tæltet

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Torben Scheel

Dato : 17-06-05 10:47

Tony Lorentzen wrote:

> Fedt! Skal du handle øl - eller gær til mikrobryggeriet?

Ale #16 og Mors Stout - har vist ikke liige tid til brygning - selvom
kælderen godtnok ville være fin til det formål.

> Vi ses i morgen. Jeg tager også telt med og sover udenfor ... det bliver
> jo godt vejr og desuden så skal teltet lige luftes inden Roskilde
> Festivalen

Lidt primitivt skal det være. Og så er luften friskere i et telt

Jeg fik heldigvis stoppet en utæt svømmerventil i går (og skiftet dæk
onsdag), så FJ'eren er kampklar igen. Ellers ville det have heddet XJ600
(al respekt, men det er ikke helt det samme - kørte den lange vej hjem
fra Århus natten mellem tirsdag og onsdag på den).

--
vh
Torben

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 13-06-05 20:47

Tony Lorentzen <spam@dfmc.dk> writes:

> [...]
> rolig -
> vi bider ikke)
>
> Læs mere om turen og hvordan du tilmelder dig på

Jeg må konstatere at jeg har for meget at lave, og for lidt tid til at
gøre tingene. Så jeg bliver nødt til at af-prioritere meetngreet

Kør pænt, og hils det store udland fra mig

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-06-05 00:06

Kai Harrekilde-Petersen wrote:

> Jeg må konstatere at jeg har for meget at lave, og for lidt tid til at
> gøre tingene. Så jeg bliver nødt til at af-prioritere meetngreet

Aj! Kai for f.....

Jeg forstår det jo godt sådan set. Jeg er også selv indimellem en slave
af mit arbejde, desværre. Go' arbejdslyst.

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 14-06-05 18:10

Tony Lorentzen <spam@dfmc.dk> writes:

> Aj! Kai for f.....
>
> Jeg forstår det jo godt sådan set. Jeg er også selv indimellem en
> slave af mit arbejde, desværre. Go' arbejdslyst.

Ah, nu var det ikke mit arbejde der sætter begrænsningen, men projekt
"hus" der kræver omsorg. F.eks. skal jeg have løst et tilbagevendende
problem med at jeg får vand ind i kælderen :-{

Kai

Fra : Brian Laursen

Dato : 14-06-05 19:40

> [...]

> "hus" der kræver omsorg. F.eks. skal jeg have løst et tilbagevendende
> problem med at jeg får vand ind i kælderen :-{

Dræn, eller boremørtel

--
Virtually Yours

Brian laursen