Skærme
Fijala 3554
2 pc'er og 1 skærm
Fra : Ukendt

Dato : 12-06-05 09:37

For at få lidt mere fysisk plads på skrivebordet, kunne jeg godt tænke mig,
at mine 2 pc'er anvendte den samme skærm -altså ikke på en og samme tid, men
også uden at skulle skifte ledningerne frem og tilbage.

Findes der en "black-boks" der kan klare dette?

På forhånd tak
//KS

Fra : Thomas G

Dato : 12-06-05 09:56

> [...]
> tid, men også uden at skulle skifte ledningerne frem og tilbage.
>
> Findes der en "black-boks" der kan klare dette?

Det er noget i stil med http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=89530 du
leder efter.

Eneste ulempe ved den jeg har fundet er at det kun er PS2 og skærm.

mvh Thomas G

Fra : Dennis Kruse

Dato : 12-06-05 10:05

ks wrote:
> [...]
> også uden at skulle skifte ledningerne frem og tilbage.
>
> Findes der en "black-boks" der kan klare dette?

Det gør der. Har set en del af dem.
http://www.edbpriser.dk/Showsubcategory.asp?Parent=&ID=41 netværk:
switch til skærm.
Har set at SHG har en billig en med PS/2 porte.
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=800272
Aner intet om kvaliteten af signalet

--
Med Venlig Hilsen
Dennis Kruse - Aalborg

Fra : heuten

Dato : 12-06-05 11:04

"ks" <e-mail-adresse> wrote in

> [...]
> samme tid, men også uden at skulle skifte ledningerne frem og tilbage.
>
> Findes der en "black-boks" der kan klare dette?

denne måske.. og så koster den ikke så meget :D
http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=37306
og så er det hele i 1..