Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
eos 350d firmwareopdatering
Fra : Knud Bonke

Dato : 12-06-05 08:20

Hej, jeg opdaterede firmwaren i mit 350d da jeg blev opmærksom
på at der var kommet en ny (1.0.2), og det har da også virket fint,
indtil jeg i dag skulle forbinde kameraet med pc via USB-kablet,
da jeg skulle bruge Remote Capture. Men når kameraet er blevet "fundet"
kommer der et blinkende "Bussy" i displayet, og programmet (RC) kan
heller ikke finde kameraet. Det skal bemærkes at jeg afprøve forbindelsen
med USB da kameraet var nyt, og dengang virkede det fint.
Jeg vil tro de fleste, som jeg, til dagligt overfører billeder via en kortlæser,
men jeg ville da gerne høre, hvis andre har oplevet samme fejl.
mvh Knud

Fra : Kristian Amby

Dato : 12-06-05 10:52

On Sun, 12 Jun 2005 09:20:06 +0200, "Knud Bonke"
<bonkeREMOWE@privat.dk> wrote:

> [...]
>Jeg vil tro de fleste, som jeg, til dagligt overfører billeder via en kortlæser,
>men jeg ville da gerne høre, hvis andre har oplevet samme fejl.

Det virker godt nok hos mig. Kan det være fordi Funktionsvælgeren (M,
Av, Tv, P......) står forkert?

Mvh
Kristian Amby

Fra : Knud Bonke

Dato : 12-06-05 12:46

: Det virker godt nok hos mig. Kan det være fordi Funktionsvælgeren (M,
: Av, Tv, P......) står forkert?

Næeh, i første omgang havde det ændret indstilling fra at komunikere
med printer i stedet for pc. Det er ulogisk at jeg selv skulle have gjort
det, da jeg ikke kunne finde på at anvende "direkte fra kameraet-print".
Nu er forbindelsen til kameraet i orden, men jeg skal åbenbart
have læst lidt om "Remote Capture"
mvh Knud