ny sex debat på nettet
Fra : dreamer

Dato : 11-06-05 19:58

Hej, hvis I er interesseret i at snakke om sex, så findes der en
udemærket sex debat på www.sex-debat.dk

Fra : Steen Jensen

Dato : 11-06-05 20:26

dreamer <dreamer81@gmail.com> wrote:

> Hej, hvis I er interesseret i at snakke om sex

Jamen er denne ikke god nok?
--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : dreamer

Dato : 12-06-05 10:21

iSteen@litespam.dk (Steen Jensen) wrote in message news:<1gy0gv8.rnmpp86zoqhiN%iSteen@litespam.dk>...

> Jamen er denne ikke god nok?

jo, udemærket, men til dem som ikke finder usenet så brugervenligt sååå

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-06-05 10:27

dreamer skrev:

>jo, udemærket, men til dem som ikke finder usenet så brugervenligt sååå

Mon de så ser dit indlæg?

Iøvrigt hører den slags slags hjemme i news:dk.opslag.internet og
ikke i debatgrupperne, hvor det bliver betragtet som uønsket
reklame.
--
Knud