Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon view
Fra : Jesper

Dato : 11-06-05 06:14

Hej.

Jeg har for nyeligt købet et Nikon D 70 og er meget interesseret i at finde
programmet Nikon view. Regner med at det ligger på Nikons hjemmeside, men
jeg kan godt nok ikke finde det. (Er sikkert blind....

Er der nogen som kan give mig et direkte link?

Mvh

Jesper.

Fra : Jan Kristensen

Dato : 11-06-05 06:56

Hej Jesper

se her:
http://www.europe-nikon.com/category.aspx?countryId=11&languageId=11&catId
=93

Mvh

Jan

Fra : Jesper

Dato : 11-06-05 07:29

Er Nikon View det samme som Capture 4?

Ellers kan jeg ikke finde Nikon View...

mvh

Jesper.

Fra : Ole Larsen

Dato : 11-06-05 07:40

Jesper skrev:
> Er Nikon View det samme som Capture 4?

Nej det er det ikke.
Prøv at skrive "nikon view" i google. Så får du alle de links, du kan
ønske. Bl. a. til dpreview hvor fra du også kan downloade det.

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (11.maj.2005) design og nye billeder på:

Fra : HKJ

Dato : 11-06-05 07:45

Jesper wrote:
> Er Nikon View det samme som Capture 4?

Nej, capture er et noget mere avanceret program, som koster 1000 kr.

> Ellers kan jeg ikke finde Nikon View...

Gå til www.nikon.dk, tryk på "Nikon support", i teksten trykker du på
"teknisk support".

På min skærm står "Nikon view" som nummer 10.

Du skal nok være logget ind før det virker.

Fra : Jesper

Dato : 11-06-05 09:47

Hej.

Det er lykkedes for mig at finde og downloade programmet - mange tak for
hjælpen.

mvh

Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-05 08:06

> [...]
> hjemmeside, men jeg kan godt nok ikke finde det. (Er sikkert blind....
>
> Er der nogen som kan give mig et direkte link?

Nikon.dk - support - opdateringer - Nikon View 6.2.5 Full Version - Windows
Gert