Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotosafari i juni 2005
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 09-06-05 12:47

Nogen der vil med ud og skyde i weekenden 18-19 juni 2005?

Nu hvor vejret er ved at blive relativt godt, tænkte jeg, at dem der
havde lyst, kunne mødes og skyde lidt sammen. Så har vi samtidig en
mulighed for at sætte ansigter på hinanden

Da jeg er bosiddende i Århus og ikke har bil, håber jeg det kunne blive
muligt at arrangere noget fælleskørsel hvis vi skal til eksempelvis fyn
eller sjælland.

Det ville være fint hvis der var mulighed for at skyde ANDET end fugle
(hint hint ), men jeg er meget åben overfor forslag til destinations
steder, så længe det ikke koster alt for meget.

Nogen der har nogle forslag?

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

"Shut down your computer and go out and plant a tree"

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-05 12:51

"Thomas Schreiber" <REMOVEnews@schreiber.se> skrev i en meddelelse
> [...]
> Thomas Schreiber
> http://schreiber.se
>
> "Shut down your computer and go out and plant a tree"

Der er flyshow i Karup i den weekend. Der er åbent for spottere, der så får
lidt mere adgang end normalt om lørdagen, og almindeligt åbent for alle
interesserede om søndagen. Jeg skal derud, og Poul skal vist også.
http://www.airshow2005.dk/

Mvh. Claus Petersen

Fra : Michael L

Dato : 09-06-05 18:21

Claus Petersen wrote:

> [...]
> så får lidt mere adgang end normalt om lørdagen, og almindeligt åbent
> for alle interesserede om søndagen. Jeg skal derud, og Poul skal vist

Der er allerede lukket for tilmelding af spotters og spotters vil ikke
få speciel adgang denne gang. Hvis jeg havde fået mit nye glas så havde
jeg været frisk :)

- Michael

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-06-05 19:34

In article <42a87a65$0$18636$14726298@news.sunsite.dk>, Michael L wrote:

> Der er allerede lukket for tilmelding af spotters og spotters vil ikke
> få speciel adgang denne gang. Hvis jeg havde fået mit nye glas så havde
> jeg været frisk :)

Den specielle spotter adgang er adgang om lørdagen hvor der er adgang
til de udstillede fly, og mulighed for at optage træningsflyvning.
9-11: Fly på static display
11-13: flyvetræning.

Så har man mere tid om søndagen til at tage menneskebilleder.

Fra : Michael L

Dato : 10-06-05 12:35

Povl H. Pedersen wrote:

> [...]
> 9-11: Fly på static display
> 11-13: flyvetræning.
>
> Så har man mere tid om søndagen til at tage menneskebilleder.

Ahh ok - Jamen det er da interessant. Pokkers at der så er lukket for
tilmeldingen og at jeg ikke har fået mit nye legetøj.

- Michael

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-05 12:49

"Michael L" <michael@mlykkeNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> Ahh ok - Jamen det er da interessant. Pokkers at der så er lukket for
> tilmeldingen og at jeg ikke har fået mit nye legetøj.
>
> - Michael

Der er kun lukket for tilmelding til spottere om lørdagen. Men der er skam
fuld adgang hele søndagen - og det er gratis iflg. deres hjemmeside. Pas på
at bilen er godt tanket op med drikkevarer og brændstof. Der kan godt komme
lidt køer...

Mvh. Claus Petersen

Fra : Jeppe Høiby

Dato : 09-06-05 19:09

Thomas Schreiber wrote:
> Nogen der vil med ud og skyde i weekenden 18-19 juni 2005?

Jeg er da frisk, men bor godt nok i København, og desuden er jeg
newbie... Der er masser at skyde på på strøget på en lørdag. Måske er du
mere til sild end fugle?

Jeppe Høiby
Web-udvikler
<http://awake.dk/>

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 09-06-05 19:23

Jeppe Høiby wrote:
> Jeg er da frisk, men bor godt nok i København, og desuden er jeg
> newbie... Der er masser at skyde på på strøget på en lørdag. Måske er du
> mere til sild end fugle?

Jeg betragter også mig selv som newbee, og er helt klart mere til sild
(urban life) end fugle og, biler og flyvere Jeg er meget kalr på
KBH, men har ikke råd til at tage afsted alene, og vil også helst samle
lidt flere hvis muligt.

Fra : C. Stensgaard

Dato : 09-06-05 19:29

Jeg er ledig den weekend indtil videre, men der kan komme noget i vejen. Som
udgangspunkt er jeg altså klar, men kan ikke deltage i planlægning pt. da
jeg har lidt meget om ørene.

Sild er bedre end HætteMåger - Always (måske mest fordi jeg ikke har
brændglasset til at indfange dem - altså mågerne)

C. Stensgaard

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 09-06-05 20:41

Thomas Schreiber wrote:
> Nogen der vil med ud og skyde i weekenden 18-19 juni 2005?

Ikke lige i den weekend.
Men hvad med juli måned (sommerferie uge 29-30-31)

> Nogen der har nogle forslag?

Nu skriver du godt nok safari
http://www.visitmidtfjord.dk/?page=sejlads

En sælsafari eller solnedgangstur.

M.v.h
Niels

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 11-06-05 06:20

Niels Jacobsen wrote:
> http://www.visitmidtfjord.dk/?page=sejlads
> En sælsafari eller solnedgangstur.

Nå, men hvis i ikke er søstærke, så kunne turen istedet gå til
Søhøjlandet, man kan jo starte turen her
http://www.ecomuseum.dk/klostermoelle.htm

M.v.h
Niels

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 11-06-05 08:59

Niels Jacobsen wrote:

> Nå, men hvis i ikke er søstærke, så kunne turen istedet gå til
> Søhøjlandet, man kan jo starte turen her
> http://www.ecomuseum.dk/klostermoelle.htm
>
> M.v.h
> Niels

Det lyder meget spændende! Andre der deler denne opfattelse med mig?

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

- The best way to kill a troll, is to ignore him.