Amatører hos DICE.....
Fra : Jakob

Dato : 11-06-05 23:19

Jeg fatter det ikke. Hvordan kan man sende en så amatøragtig demo på
gaden. De har selv bestemt hvornår den skal ud, og de arbejder i en
verden hvor der er kun TO store aktører de skal tage hensyn til. Det er
da grotesk at de ikke sørger for at få det testet ordentligt af.

Den demo jeg har bomber totalt på et nyinstalleret xp med radeon pro.
Har prøvet med 2 forskellige ati drivere.

Det røg sgu en kunde, damn de kunne lære noget af Valve, det her er for
amatøragtigt.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Brian Hansen

Dato : 12-06-05 01:11

Jakob skrev:

> [...]
> Har prøvet med 2 forskellige ati drivere.
>
> Det røg sgu en kunde, damn de kunne lære noget af Valve, det her er for

Og hvad er det lige vi taler om, udover DICE?

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : ct

Dato : 12-06-05 08:14

> Og hvad er det lige vi taler om, udover DICE?

Battlefield2 demo sikkert.

Min demo kører upåklageligt, i 1600x1200 med AA slået til i øvrigt (X850xt),
ati 5.6 drivere og xp pro...

claus

Fra : Flemming Ploug

Dato : 12-06-05 09:25

Ja selfølgelig gør den da det ...................................LOL

Fra : Jakob

Dato : 12-06-05 08:14

In article <42ab7d7e$0$63634$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
brian_hansen@despammed.com says...

> Og hvad er det lige vi taler om, udover DICE?

Ja ok kan godt se din pointe, BF2 selvfølgelig ;0)
--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 12-06-05 11:52

Jakob <no@mail.com> wrote in news:MPG.1d1581d115fe492b989b22
@news.sunsite.dk:

> Den demo jeg har bomber totalt på et nyinstalleret xp med radeon pro.
> Har prøvet med 2 forskellige ati drivere.

Kører XP pro med et radeon 9600 Pro - demoen kører fantastisk.

Det ser bare godt ud - jeg kører med driver version: 6.14.10.6525

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Jakob

Dato : 12-06-05 12:06

In article <Xns967382EB3C278dotlarsgjmaildk@62.243.74.163>,
dotlars.g.j@mail.dk says...

> Kører XP pro med et radeon 9600 Pro - demoen kører fantastisk.

OK imponerende, hvad kører du af opløsning og hvilken maskine har du ??

> Det ser bare godt ud - jeg kører med driver version: 6.14.10.6525

Hvilken catalyst version er det ? hedder de ikke noget med 5.x
--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 12-06-05 20:25

Jakob <no@mail.com> wrote in news:MPG.1d16357260af1ba0989b28
@news.sunsite.dk:

> In article <Xns967382EB3C278dotlarsgjmaildk@62.243.74.163>,
> dotlars.g.j@mail.dk says...

> OK imponerende, hvad kører du af opløsning og hvilken maskine har du ??

Jaja - fantastisk efter at det er et grafikkort til 500 spir...
Jeg er sikker på at det er meget flottere hos alle ultragamer-
folkene som sidder med deers dyre kort, men det er rigeligt
flot til mig :D

Jeg kører 800*600 med alle settings på medium og view dist.
sat til 90%. Jeg spiller på projektor - derfor den lave
opløsning - mere kan alligevel ikke bruges ;)

Asus P4c800-e deluxe med en 3.2 GHz Prescott

On-board AD1985 lyddims :(

1 GB Ram og et Radeon 9600 Pro

> Hvilken catalyst version er det ? hedder de ikke noget med 5.x

Jeg mener det er version 5.4. Irriterende det ikke står
i driveroplysningerne - altså at de bruger forsk. numre.

/hilsner

Fra : Jakob

Dato : 12-06-05 20:46

In article <Xns9673D9EAE8183dotlarsgjmaildk@62.243.74.163>,
dotlars.g.j@mail.dk says...

> Jeg mener det er version 5.4. Irriterende det ikke står
> i driveroplysningerne - altså at de bruger forsk. numre.

OK tak for de informationer :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : FedeDorit

Dato : 12-06-05 14:29

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har prøvet med 2 forskellige ati drivere.
>
> Det røg sgu en kunde, damn de kunne lære noget af Valve, det her er for

Hey ved mig står der "Nvidia the way its meant to be played"
sorry ku?ikke lade være

*fnis*

:)

Fra : Iddqd

Dato : 12-06-05 15:27

Jakob wrote:
> [...]
> Har prøvet med 2 forskellige ati drivere.
>
> Det røg sgu en kunde, damn de kunne lære noget af Valve, det her er for

LOL

Nu er der jo andre variabler end lige hvem som har produceret chippen på
ens grafikkort, hvad med CPU, lydkort, chipsæt på motherboardet,
kombination af drivere...

En demo er typisk ikke kun en prøveversion til potientielle kunder, den
er ofte også ment som en offentlig test. Hvis du ikke har forstået det,
så skulle du måske lige overveje hvem du hæfter predikatet amatør på

Mvh

Bruno

Fra : Peter [AGHL]

Dato : 12-06-05 15:49

Iddqd wrote:

> En demo er typisk ikke kun en prøveversion til potientielle kunder, den
> er ofte også ment som en offentlig test. Hvis du ikke har forstået det,
> så skulle du måske lige overveje hvem du hæfter predikatet amatør på

Hehe jeg kan tydeligt huske den ballade der var da CS:Source blev
frigivet som beta
Det var vist een ud fire det ikke fungerede for

Btw - BF2 - bruger de DirectX eller?

- Peter

Fra : Mike

Dato : 13-06-05 07:51

"Peter [AGHL]" <peter.aghl@gmail.com> skrev i en meddelelse
Iddqd wrote:

> [...]
frigivet som beta
Det var vist een ud fire det ikke fungerede for

Ja Peter det gør det da .

Minimumskrav
Windows® XP (med administrator rettigheder)
Pentium® IV 1.7 GHz
512 MB RAM
2.3 GB ledig harddisk
128 MB grafikkort (1.4 shader support)