Tekst der ikke fylder hele siden
Fra : Ditte Hansen

Dato : 11-06-05 22:42

Hej

Jeg har et langt dokument med alm tekst som fylder alt for meget.
Det er venstrejusteret men udnytter ikke den fulde bredde.
Kan jeg få teksten til at fylde hele papiret?

Hilsen Ditte

Office XP
WinXPSP2

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 11-06-05 23:43

"Ditte Hansen" <dittehansen@besked.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er venstrejusteret men udnytter ikke den fulde bredde.
> Kan jeg få teksten til at fylde hele papiret?

Funktioner - Sprog - orddeling.
Der kan du selv sætte den til at have en orddelingszone, som du bestemmer,
hvor stor den skal være.
Dernæst sætter du naturligvis din højremargen på ønsket bredde, og sluttelig
trykker du på knappen "lige margener", så strækkes der ud i de linjer, hvor
teksten ikke når helt ud til højre margen. Så får du et pænt dokument at se
på.

Kurt