CMAS Advanced nitrox
Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 11-06-05 20:14

Hej,

Jeg forsøger lige nu at arrangere et advanced nitrox kursus. Det er sat til
at forløbe fra d. 31. september 2005 til og med 2. oktober 2005. Prisen
kommer til at være omkring 3000 incl. alt undtagen transport.

Hvis du vil høre nærmere så er du velkommen til at kontakte mig på min
e-mail adresse: jluttichau (hos) gmail.com
eller på 21 48 17 22.

mvh
Jonas

Fra : Michael Ottesen

Dato : 12-06-05 09:16

Hvor i landet ???

Michael

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 12-06-05 11:17

"Michael Ottesen" <1HXsiogmi@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor i landet ???

Hov, det kommer sandsynligvis til at foregå i Sverige på SALT dykkercenter.
Med udgangspunkt i København.

mvh
Jonas

Fra : Allan Hansen

Dato : 12-06-05 14:19

> [...]
> at forløbe fra d. 31. september 2005 til og med 2. oktober 2005. Prisen
> kommer til at være omkring 3000 incl. alt undtagen transport.

http://www.interdive.dk/kurser/adv%20nitrox/adv%20nitrox.html ?

Allan Hansen

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 12-06-05 14:27

"Allan Hansen" <REMOVETHISenghans@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.interdive.dk/kurser/adv%20nitrox/adv%20nitrox.html ?

Jep, det er Jan Rasmussen der er instruktør på kurset :)

Fra : __vaDer

Dato : 12-06-05 15:51

Seriøs argon flaske vedkommende har med som dykker med det
billede aktuelle dobbelt sæt! Hvor advanced er det Nitrox kursus ;)

Ilhan

Fra : Søren Ravn

Dato : 13-06-05 14:00

"__vaDer" <vaderFJERNES@city.dk> wrote in message
> Seriøs argon flaske vedkommende har med som dykker med det
> billede aktuelle dobbelt sæt! Hvor advanced er det Nitrox kursus ;)

Sjovt at DIR dykkere altid skal komme med dumme kommentar, når de ser et
sæt
udstyr der ikke er sat op efter DIR.

Søren Ravn

Der hverken dykker DIR eller DAS

Fra : __vaDer

Dato : 13-06-05 17:08

Hej Søren,

"Søren Ravn" <c3pospamsux@image.dk> wrote in message
> "__vaDer" <vaderFJERNES@city.dk> wrote in message
>
> Sjovt at DIR dykkere altid skal komme med dumme kommentar, når de ser et
> [...]

Den eneste stupide kommentar står vist på din egen regning.
Måske har du ikke set min smily, men det hele er i sjov til Jonas.
Og så vidt jeg kan ærinder, så er det ikke mig der bliver liderlig ved
udstyrs konfigurationer og dennes diskussioner, om det ene er mere rigtig
frem for det andet.
Så må jeg ikke folde dig en hat? :)
Mvh

Ilhan

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 13-06-05 17:56

Søren Ravn skrev i Message-ID:
<42ad83a5$0$58828$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>:

> Sjovt at DIR dykkere altid skal komme med dumme kommentar, når de ser
> et sæt udstyr der ikke er sat op efter DIR.

Jeg opfattede det ikke som om, at det var monteringen (som jo ikke er
DIR), men vel nærmere størrelsen af argonflasken, der blev kommenteret
på.

--
Peter Fjelsten (DIR-DK, EKPP) Om DIR <http://www.dir-dk.org/>
MSN "fjelsten@yahoo.com" Huledykning <http://www.ekpp.org/>