Heavy uden skrigen/growl?
Fra : Muddley

Dato : 11-06-05 19:28

Check dette forum.
Her kan du læse dig frem til en del hard rock/heavy metal bands stil og
udgivelser.
www.rocknation.dk

Mvh Kim
www.hardrock1.webbyen.dk

Fra : Dopedog

Dato : 12-06-05 08:42

> Check dette forum.
> Her kan du læse dig frem til en del hard rock/heavy metal bands stil og
> udgivelser.
> www.rocknation.dk
>
> Mvh Kim
> www.hardrock1.webbyen.dk

En grund til du ikke bare nøjedes med at svare i den eksisterende tråd ?

Fra : Muddley

Dato : 12-06-05 09:00

"Dopedog" <dopedogDELETETHIS@privat.dk> skrev i en meddelelse

> En grund til du ikke bare nøjedes med at svare i den eksisterende tråd ?
Ja, jeg kunne ikke finde tråden og bruger ikke nyhedsgrupper så meget.

Men problemet er vel ikke så stort vel.?

Mvh Kim.

Fra : Dopedog

Dato : 12-06-05 13:08

> Ja, jeg kunne ikke finde tråden og bruger ikke nyhedsgrupper så meget.

Og på trods af det så postede du det alligevel i den eksisterende tråd 6
timer før ? Imponerende

Fra : BS

Dato : 12-06-05 13:54

> Og på trods af det så postede du det alligevel i den eksisterende tråd 6
> timer før ? Imponerende

Hvad de ikke gør for at reklamere for www.rocknation.dk !!!

Hehe

Fra : Muddley

Dato : 12-06-05 16:13

"BS" <saftkongen@REMOVE_THIShotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad de ikke gør for at reklamere for www.rocknation.dk !!!
>
> Hehe

Det var stort set bare for at fortælle at den oprindelige skriver kunne
finde oplysninger om emnet der.

At jeg havde postet 6 timer tidligere er vel urelevant. Men det er da rart
at du har noget at bruge tiden til Dopedog.

Iøvrigt så er den nye Molly Hatchet en fed skive og burde dække at manden
gerne vil have en gang heavy uden skrål og skrig. Musikken er Heavy og
guitarspillet suverænt.

Fra : Dopedog

Dato : 12-06-05 19:15

> [...]
>
> At jeg havde postet 6 timer tidligere er vel urelevant. Men det er da rart
> at du har noget at bruge tiden til Dopedog.

*suk* Ja det har du åbenbart ikke siden du ikke kan følge god netetikkete
(sp?)

Fra : Muddley

Dato : 12-06-05 21:50

Fra : Steen Jensen

Dato : 13-06-05 18:45

Muddley <kvn62@mail.dk> wrote:

> øvrigt så er den nye Molly Hatchet en fed skive....Musikken er Heavy

Aaahhhrrr....det ville de nok blive kede af at høre.
Jeg tror nok de ville have sig frabedt at blive kategoriseret som
'heavy'.

--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Muddley

Dato : 13-06-05 19:34

"Steen Jensen" <iSteen@litespam.dk> skrev i en meddelelse

> Aaahhhrrr....det ville de nok blive kede af at høre.
> Jeg tror nok de ville have sig frabedt at blive kategoriseret som
> [...]

Hey Steen.
Skriv lige på kvn62@mail.dk

Det er en heavy skive. Ved de er et sydstatsband, men de er mere heavy end
southern rock.
Det gør dem dog ikke mindre gode.