Trailer på 1300 kg efter en Golf 2'er
Fra : MIC

Dato : 11-06-05 18:01

Må jeg/Golfen køre med en bremset trailer med en faktisk vægt på 1000 kg
(traileren har en registreret totalvægt på 1300 kg) efter min Golf 2'er?
Golfen må trække 1000 kg bremset. Kørekortet til stor hænger har jeg.....
mvh M.

Fra : Leonard

Dato : 11-06-05 18:19

"MIC" <NO@spamSERVER.COM> wrote:

> [...]
>Golfen må trække 1000 kg bremset. Kørekortet til stor hænger har jeg.....

Ja.

Men må jeg foreslå at du løsner bremsen, det er ikke godt for hverken
bil, trailer eller vej at køre med en bremset trailer

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/

Fra : MIC

Dato : 11-06-05 19:43

> Ja.
>
> Men må jeg foreslå at du løsner bremsen, det er ikke godt for hverken
> bil, trailer eller vej at køre med en bremset trailer
Tak for dit hurtige svar.....
mvh MIC

Fra : Gert

Dato : 11-06-05 23:20

"MIC" <NO@spamSERVER.COM> skrev i en meddelelse
> [...]
> Golfen må trække 1000 kg bremset. Kørekortet til stor hænger har jeg.....

selv om svaret er givet tillader jeg mig lige at vise hvor det står

http://www.fstyr.dk/sw23181.asp

MVH
Gert