Krak i udlandet.
Fra : Sanne

Dato : 11-06-05 16:39

Hej

Nogen der kender til noget a la Krak i Canada ??
Skal bruge det til at finde en rutebeskrivelse fra et punkt til et andet.

Nogen ideer??

Mvh
Sanne

Fra : Holst

Dato : 11-06-05 16:53

Prøv http://www.maporama.com, men om den dækker Canada, ved jeg ikke.

Fra : Sanne

Dato : 11-06-05 17:45

"Holst" <newsjun05@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv http://www.maporama.com, men om den dækker Canada, ved jeg ikke.

Det er da simpelthn bare lige det jeg ledte efter...takker

Fra : SørenFisker

Dato : 13-06-05 13:47

Prøv:

http://www.at-rejse-er-at-leve.dk/index.htm