Andet multimedie
bentjuul 3670
Hjælp til design af badge.
Fra : Morten Holst

Dato : 11-06-05 14:31

Hej NG.

Jeg skal have fremstillet et badge til vores ny startede forening.
Jeg har lavet et med da det kom på broderet mærker lignede det L...! Det
drejer sig om farveovergang i baggrunden. Firmaet de er bestilt hos har
opgivet at fremstille flere prøver så nu skal vi selv designe baggrunden.
Mit problem er bare at der ikke er så mange muligheder i Paint :D

Der for vil jeg høre om der er en eller flere herinde som har lyst til at
give os en hjælperne hånd?

Jeg har det vi har lavet og et mærke som har det design som vi gerne vil
have som jeg kan maile som hjælp.

Skriv lige hvis det er en helt forkert gruppe jeg har henvendt mig til.

Morten H. Christensen

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 12-06-05 09:15

On Sat, 11 Jun 2005 15:31:07 +0200, "Morten Holst"
<Stigsnaes@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>Mit problem er bare at der ikke er så mange muligheder i Paint :D
>
>Der for vil jeg høre om der er en eller flere herinde som har lyst til at

Hvis du har designet i form af billede eller en grafikfil, så kan de
fleste reklame- og skilteforretninger sikkert hjælpe - f.eks. denne
(den først, der dukkede op på Google):

http://www.detailreklame.dk/sider/reklamegaver/badges1.htm