Tom Cruise tærer på goodwillen
Fra : Jesper

Dato : 11-06-05 11:17

http://politiken.dk/visartikel.iasp?pageid=382520

Fra : /Ole

Dato : 11-06-05 12:57

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
news:1gxzrel.6lthdh28t08gN%spambuster@users.toughguy.net...
> http://politiken.dk/visartikel.iasp?pageid=382520

I det mindste er han en bedre skuespiller end Steven Seagal, og han opfører
sig åbenbart også underligt. Dog knap så Moses Hansen-agtigt:

Fra : Giraf

Dato : 11-06-05 17:49

/Ole wrote:
> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> I det mindste er han en bedre skuespiller end Steven Seagal, og han opfører
> sig åbenbart også underligt. Dog knap så Moses Hansen-agtigt:

LoL troede ikke han behøvede bodyguards.

Fra : -V-

Dato : 11-06-05 12:48
Fra : JH

Dato : 11-06-05 15:44

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) wrote in news:1gxzrel.6lthdh28t08gN%
spambuster@users.toughguy.net:

> http://politiken.dk/visartikel.iasp?pageid=382520

Manden er forelsket. Det er der vel intet galt i?
Hans kommentar omkring depression støtter jeg. Dog er jeg ikke vild med
Scientology.

Fra : No Humor Man

Dato : 13-06-05 08:34

JH wrote:
> [...]
>

> Manden er forelsket. Det er der vel intet galt i?
> Hans kommentar omkring depression støtter jeg. Dog er jeg ikke vild med

Virkelig? Er det ikke op til hver enkelt at bestemme hvordan man kommer
ud af en depression? Kan det virkeligt passe at man skal dømmes hvis
man ikke lige har gjort det på "den rigtige måde"? Det er ikke alle der
er lige stærke mentalt til "uden hjælp" at kæmpe sig ud af en
depression. Jeg synes at han burde tie stille og lade være med at
kommentere det, også selvom han mener at han har en mere "rigtig" måde
at gøre det på. Dem der ikke har prøvet det ved sgu ikke hvor svært det
kan være... og sådanne udtalelser gør det bestemt ikke lettere.

For mig lyder det nærmest som om han ikke ved hvad han taler om - det er
en ignorant, bedrevidende og ekstremt religiøst motiveret udtalelse.

Jeg siger ikke at psykofarmaka er godt, jeg siger bare at nogen gange
kan de altså være nødvendige for nogen.

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
The Insane Asylum: http://www.fortunecity.com/marina/anchor/986/

Fra : Per Vadmand

Dato : 13-06-05 09:21

"No Humor Man" <no.humor.man@webspeed.dk> wrote in message

> For mig lyder det nærmest som om han ikke ved hvad han taler om - det er
> en ignorant, bedrevidende og ekstremt religiøst motiveret udtalelse.

Er det ikke præcis definitonen på Scientology?

--
Per V.

P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Arne Saknussemm

Dato : 13-06-05 11:38

On Mon, 13 Jun 2005 10:20:50 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>"No Humor Man" <no.humor.man@webspeed.dk> wrote in message

>Er det ikke præcis definitonen på Scientology?

Jo. I er helt enige. Havde du ikke fanget den?

For min skyld må Tom Cruise gerne være medlem af Scientology. Vi kan
ikke rigtig blande os i, at han lægger sit liv i hænderne på en flok
tumper eller fupmagere (så er alle muligheder vist dækket ind).

Det ulidelige er, at han ikke kan holde det privat, men absolut skal
missionere.

mvh
Arne Saknussemm

Fra : No Humor Man

Dato : 13-06-05 16:48

Arne Saknussemm wrote:

> [...]
> tumper eller fupmagere (så er alle muligheder vist dækket ind).
>
> Det ulidelige er, at han ikke kan holde det privat, men absolut skal

Men er det så ikke pga hans søster, der, så vidt jeg forstod i artiklen,
tydeligvis er endnu mere fanatisk!?

Fra : Arne Saknussemm

Dato : 13-06-05 20:01

On Mon, 13 Jun 2005 17:48:05 +0200, No Humor Man
<no.humor.man@webspeed.dk> wrote:

>Men er det så ikke pga hans søster, der, så vidt jeg forstod i artiklen,
>tydeligvis er endnu mere fanatisk!?

Hun har vist nok gjort det værre, men Tom C har aldrig lagt skjul på,
at han elsker Scientology og benyttet enhver lejlighed til at slå på
tromme for det.

Verden ville efter min mening være et bedre sted, hvis religiøs
agitation blev forbudt ved lov og straffet lige så hårdt som pædofili.
Åndelige overgreb er lige så slemme som fysiske. De er endda tit
værre.

mvh
Arne Saknussemm

Fra : Peter B. Juul

Dato : 13-06-05 23:33

Arne Saknussemm <cyberhobgoblinFJERN@hotmail.com> writes:

> [...]
> agitation blev forbudt ved lov og straffet lige så hårdt som pædofili.
> Åndelige overgreb er lige så slemme som fysiske. De er endda tit

Hvorfor agiterer du så for at lave lovfæstede åndelige overgreb?
--
Peter B. Juul, o.-.o "Sagt på godt dansk: Tak for henvendelsen,
The RockBear. ((^)) men luk venligst røven, hvis du ikke ved

Fra : No Humor Man

Dato : 14-06-05 09:55

Peter B. Juul wrote:

> Hvorfor agiterer du så for at lave lovfæstede åndelige overgreb?

Er det ikke nærmere fysiske overgreb mod åndelige overgreb han agiterer
for? ,-)

Fra : Arne Saknussemm

Dato : 14-06-05 13:09

On 14 Jun 2005 00:32:33 +0200, p4@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul)
wrote:

>Hvorfor agiterer du så for at lave lovfæstede åndelige overgreb?

Meget morsomt. Men et forbud mod religiøs og politisk agitation er sgu
da lige så lidt et overgreb som forbud mod drab, voldtægt og
narkohandel er det.

mvh
Arne Saknussemm

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 14-06-05 17:52

Arne Saknussemm skrev:
> Meget morsomt. Men et forbud mod religiøs og politisk agitation er
> sgu da lige så lidt et overgreb som forbud mod drab, voldtægt og
> narkohandel er det.

Hvorfor skal politik nu blandes ind i det? Det ville blive nogle korte
valgkampe.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Arne Saknussemm

Dato : 14-06-05 20:27

On Tue, 14 Jun 2005 18:51:36 +0200, "Peter Brandt Nielsen"
<peterbrandtnielsen@gmail.com> wrote:

>Hvorfor skal politik nu blandes ind i det? Det ville blive nogle korte
>valgkampe.

Jeg kan ikke se forskel på religiøse og politiske missionærer. Kan du?

Forstå mig ret. Jeg har ikke noget imod, at folk har en overbevisning
og skriver bøger om den, bare jeg ikke skal tvinges til at læse dem.
Jeg har heller ikke noget imod, at de holder taler om den, bare jeg
ikke skal tvinges til at høre dem.

Så vidt jeg har forstået, kan man kun få et interview med Tom Cruise,
hvis man går med til et fire timer langt besøg hos Scientology - og
det er sgu for usmageligt.

mvh
Arne Saknussemm

Fra : Stefan Holm

Dato : 14-06-05 21:31

> [...]

> Så vidt jeg har forstået, kan man kun få et interview med Tom Cruise,
> hvis man går med til et fire timer langt besøg hos Scientology - og

Er det da virkelig så vigtigt for dig at Tom Cruise interviewes, at du
ser det krav som et problem?

--
Stefan Holm
"The universe sticks its hand up my butt.

Fra : Arne Saknussemm

Dato : 15-06-05 08:21

On 14 Jun 2005 22:30:58 +0200, Stefan Holm <nospam@algebra.dk> wrote:

>Er det da virkelig så vigtigt for dig at Tom Cruise interviewes, at du
>ser det krav som et problem?

Det er ikke bare et problem for mig, men for hele verden, at der
eksisterer mennesker som Tom Cruise, som mener, at alle andre ville få
et bedre liv, hvis de tænkte præcis ligesom dem. Og det er især et
problem, når de står på en offentlig platform.

mvh
Arne Saknussemm

Fra : Stefan Holm

Dato : 15-06-05 08:48

> [...]

> eksisterer mennesker som Tom Cruise, som mener, at alle andre ville få
> et bedre liv, hvis de tænkte præcis ligesom dem.

Næh. Det ville være et problem hvis der var nogen form for tvang
involveret, men det er der altså ikke. Det står enhver frit for at
ignorere manden.

--
Stefan Holm
"You parked this ship on my thigh!"

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 17-06-05 13:12

Arne Saknussemm <cyberhobgoblinFJERN@hotmail.com> mælte sligt:
>On 14 Jun 2005 22:30:58 +0200, Stefan Holm <nospam@algebra.dk> wrote:

>Det er ikke bare et problem for mig, men for hele verden, at der
>eksisterer mennesker som Tom Cruise,

Det er tydeligvis et problem for dig, men ikke for hele verden. Tal for
dig selv.

>som mener, at alle andre ville få et bedre liv, hvis de tænkte præcis
>ligesom dem.

Du lader da også til at mene, at alle andre ville få et bedre liv, hvis
de rettede sig efter *dine* ideer om religion og politik.

/Rasmus
--
"Og så ser det ud til at du svarer dig selv under flere forskellige
synonymer! Menså får du jo også det svar du helst vil høre."

Fra : Bo Warming

Dato : 22-06-05 09:00

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <pinnerup@*fjerndette*gmail.com> wrote in
message news:nbf5b19aqm77ldinhp8ajnr0ajkh40qc1h@4ax.com...
> [...]
>
> Du lader da også til at mene, at alle andre ville få et bedre liv, hvis
> de rettede sig efter *dine* ideer om religion og politik.

Cruise gør det eneste rigtige, når man vil gøre karriere hvor der IKKE ER ET
FRIT MARKED, men mediemafiacensur

*Han ter sig tosset* og udstiller derved Hollywoods sindsyge, der overgår
nogen psykiatriafdelings samlede vanvid

"Vanvid er yderst sjældent hos individer, men udbredt hos grupper, partier,
folk og epoker. " Nietzsche

"Sindsyge er en sund persons sunde reaktion på et sygt samfund"
antipsykiatrisk slogan af psykiatrioverlæge RD Laing, der skabte(lade op
til) Gøgereden - men distriktspsykiatriske småfremskridt og
udgiftshundreddobling pr Preben Wilhjelm trak tænderne ud på sund
galebevægelse - og tidoblede bæltefixeringer FOR PERSONALETS JOBSKABELSES
SKYLD

Tosset var Nyrnbergprocessen, så tilståelser hoppede på vognen med vilde
overdrivelser så man idag kan se at de ikke talte sandt om gaskamre, for det
er uren relation til tænkelig realistisk virkelighed.

Også Eichmann løj så de kan ses af alle der kan tænke - han vidste han
skulle henrettes og ved at få propagandisterne til at afsløre sig selv, får
han nok på sigt sandheden frem.

Både Cruise og Travolta er Scientology-fortalere - men jødisk mediemafia har
købt og overtaget Scientology - forstår nogen noget af det? Et sindsygt
samfunds veje er uransagelige. Og USA styrer alt, undtagen i fristedet Kina
(og delvis Japan)