FlashMail
Fra : Per Andreasen

Dato : 11-06-05 10:51

Hej
Jeg har en USB-memorystick fra Medion på 64 Mb, som er født med et lille
fortræffeligt program, kaldet "FlashMail". Med det kan jeg på enhver
computer aflæse alle mine e-post adresser i en arbejdsgang (hvis de fungerer
efter POP3 systemet, og hvis de i øvrigt tillader funktionen og min
FlashMail er sat op til adresserne).
Mit problem er, at jeg meget gerne vil anvende dette program på en nyere og
større memorystick. (Det er jo også et spørgsmål, hvor længe den gamle
holder endnu), eller finde et tilsvarende program.
Når jeg forsøger at køre programmet fra den nye stick eller fra harddisken,
kommer meddelelsen:" To run FlashMail you must plug in FlashDisk." Kan jeg
selv "udnævne" min nye stick til FlashDisk og i givet fald hvordan? Eller er
der en anden løsning på problemet?? Eller et program, der kan det samme??

Jeg håber, at en eller anden kan
hjælpe mig Per Andreasen