Lidt hjælp...
Fra : Enjoy

Dato : 01-06-01 23:49

Hej,

Jeg er 21 år, hunkøn. Jeg vejer 77 kg og 165 høj og har i mange år gerne
ville tabe mig i hvert fald 10 kg. Jeg har været på slankekur næsten hele
livet... træls ikke..? Men har man haft problemet siden spæd (skulle jeg til
at sige) så er det svært at komme af med de kilo...
Jeg er dårlig til at træne... det kan jeg lige så godt indrømme... mit job
tager meget af min energi psykisk så det er svært at holde sig i gang når
man kommer hjem. Dog cykler jeg på motions cyklen 10-15 min hver dag.. laver
mavebøjninger 50 stk, armbøjninger 50 stk., og løber ... men det er ikke
særlig længe, måske 5 min om dagen til lidt god musik. Jeg spiser fornuftigt
synes jeg selv.. og prøver at holde det hele positivt. Men det er svært. Jeg
holder mig fra de fede ting i hverdagen, falder måske lidt i, i week-enden,
men slet ikke overdrevet, og jeg drikker meget vand.. .. Jeg har hørt at man
skal holde forbrændingen i gang hele tiden ved at spise lige så meget man
har lyst til og kan, bare det er det rigtige man spiser. Den "kur" har jeg
prøvet, men jeg spiser ikke særlig meget og det er sikkert derfor jeg ikke
kan tabe mig, da min forbrænding er dårlig. Det er ikke fordi at jeg ikke
vil spise, men jeg kan ikke... jeg bliver meget hurtigt mæt. Nu synes jeg
bare at jeg er ved at opgive og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre... det er
ikke så længe siden at jeg tabte et par kilo, men nu står det hele bare
stille... suk...
Er der nogen der har et lille råd til mig... eller måske en vidunder-kur der
er nem og overskuelig...?
Jeg ville blive meget glad hvis nogen kunne hjælpe mig.

De venligste hilsner Heidi.

Fra : Anja Skjoldborg Hans~

Dato : 02-06-01 09:01

"Enjoy" <mh-studios@mail.dk> skrev

> Er der nogen der har et lille råd til mig... eller måske en vidunder-kur
der
> er nem og overskuelig...?
> Jeg ville blive meget glad hvis nogen kunne hjælpe mig.

Hej Heidi.

Tjaa, hvad der er en vidunder-kur er jo meget individuelt, men jeg kan da
fortælle hvad der virkede for mig. Jeg fulgte kostplanen fra De Danske
Vægtkonsulenter og var utroligt glad for det, bl.a. fordi det for en gangs
skyld var en fast kostplan så der ikke var plads til min sædvanlige
manglende selvjustits. Kosten er utroligt varieret, men hvis du følger den
skal du være forberedt på at spise meget!! 300 g grønsager og ca 150 g kød
til hvert eneste måltid! Det tager lidt tilvænningstid, men forbløffende nok
kan man vænne sig til alt. Og man bliver i alt fald mæt.

Mit eget vægttab blev på 30 kilo (over ca 30 uger) og indtil videre har jeg
inspireret ca 10 personer i min omgangskreds til at følge kuren (kun ved mit
"gode eksempel") -og den foreløbige konklusion er at det virker for alle,
men tempoet kan være meget forskelligt. Det gode er til gengæld at det er en
kost man kan leve af.

Til eventuelle kritiske røster: nej, det er ikke et reklameindslag, jeg har
ikke nogen interesse i at promovere vægtkonsulenterne udover at deres kost
faktisk virker, også på længere sigt, og det må jo være det væsentligste.
Jeg skal gerne svare på alle spørgsmål om hvad den indeholder.

http://www.vaegtkonsulenterne.dk/

-held og lykke med dit forehavende (og husk at holde af din krop).

--
mvh Anja