Mega problemer med DVD filmen Netforce
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 01-06-01 23:34

Hej

Jeg har netop forsøgt at se DVD filmen Netforce. Følgende info står
bagpå:

AC-3 Multichannel
4:3 Fullscreen
DVD 9
Dolby Surround

Det er Scanbox DVD og jeg mindes at netop Scanbox tit bliver kritiseret
på det kraftigste.

Problemet er at ca. 1 time og 15 minutter inde i filmen begynder den at
hakke i filmen og pludselig går computeren helt i stå. Trykker man så på
next scene, så viser den også at den er sprunget til scene fx. 16, men
den viser bare scene 15 igen.

Filmen varer 154 minutter. Kører den i en proces eller ligger sporene i
2 lag ?

Disken er helt ren og computeren har ingen problemer med at vise andre
film.

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Daniel Overby Hansen

Dato : 02-06-01 09:32

> Det er Scanbox DVD og jeg mindes at netop Scanbox tit bliver kritiseret
> på det kraftigste.

ScanBox stinker for vildt. Har lige lejet to af deres film i BlockBuster og
de lå begge to kun i 4:3 format... for tarveligt....

Fra : -= Buster =-

Dato : 02-06-01 11:01

> ScanBox stinker for vildt. Har lige lejet to af deres film i BlockBuster
og
> de lå begge to kun i 4:3 format... for tarveligt....

Ahhh. Scanbox har lavet knap så gode dvd udgivelser, men de nyeste de er
kommet med er da ok. Men jeg er da lidt træt af at The Boondock Saints kun
er med Dolby Surround. Ingen 5.1 her :(
Men Blinkende lygter er en meget god title. Den har 16:9 og 5.1 så der skal
man sgu ikke klage.
Også et plus til Scanbox er deres tryk på dvdskiverne. Det er IMO af bedre
kvalitet en de andres tryk.

Michael

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 02-06-01 12:41

"-= Buster =-" <Buster78@mail.com> skrev:
> Men Blinkende lygter er en meget god title.

Min Blinkende Lygter-dvd sad ubehjælpeligt fast i Scanbox' æske, så jeg
måtte knække de små plasticdimser for at få den ud. Det var ikke specielt
smart, for nu flyver dvd rundt i æsken og bliver ridset som ind i Herning.
Så jeg er ikke helt overbevist om Scanbox' fortræffeligheder endnu! :)

Mvh.
Peter

--
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse
"The simulacrum is never what hides the truth -

Fra : Hurricane

Dato : 02-06-01 12:38

> Jeg har netop forsøgt at se DVD filmen Netforce.

Lad være...! Den film S-T-I-N-K-E-R imho...!!!

mvh

Hurricane
Hurricane@anarki.dk
ICQ UIN: 20288337

Every man dies, not every man really lives...