SÅDAN, så er der taget hul
Fra : Myt

Dato : 10-06-05 20:05

Hej "rødder"

Så er jeg så småt gået i gang med det jeg skrev om tidligere, de
eksploderede motorer og andet.
Hvis i vil gå ind og se hvad det er, og give en melding her i gruppen, så
vil jeg være glad, så ved jeg om jeg skal fortsætte eller ej.
Der er kun to modeller lige nu, det er fordi jeg ikke gider at lave for dem
alle hvis i mener det er noget skidt.
Gå til http://www.mytweb.dk/knallert.htm for at se det jeg har lavet.

Myt

Fra : Mikkel Lund

Dato : 10-06-05 21:56

"Myt" <myt43@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der er kun to modeller lige nu, det er fordi jeg ikke gider at lave for
> dem alle hvis i mener det er noget skidt.

Hej

Ganske udemærket. Dog syntes jeg at de første thumbnails er lidt for små og
at de brude linke direkte til det store billede.

--
Hilsen Mikkel
------

Fra : Myt

Dato : 10-06-05 22:50

> Hej
>
> Ganske udemærket. Dog syntes jeg at de første thumbnails er lidt for små
> og at de brude linke direkte til det store billede.
>
> --
> Hilsen Mikkel
> ------
> A: Because it messes up the order in which people normally read text.
> Q: Why is it such a bad thing?
> A: Top-posting.

Grunden til det er sådan med de thumbnails er at jeg bruger et program til
at genere det hele, billeder og html, det letter det en del med alle de
billeder jeg har adgang til, læs flere 1000 billeder. Skulle jeg selv sætte
dem ind og rode med html samtidig, så ville jeg ikke blive færdig i år, så
er det lettere at i får lidt ekstra at lave

Myt

Fra : Kurt Kristiansen

Dato : 11-06-05 08:19

Hej Myt!

Det ser da rigtig fint ud, bliv endelig ved.

Kurt

Fra : RepsaC_

Dato : 11-06-05 10:43

> [...]
> vil jeg være glad, så ved jeg om jeg skal fortsætte eller ej.
> Der er kun to modeller lige nu, det er fordi jeg ikke gider at lave for

Hej
Ser kanon ud, forsæt endelig.
Glæder mig til min kommer.
/repper

Fra : Myt

Dato : 11-06-05 13:05

> Hej
> Ser kanon ud, forsæt endelig.
> Glæder mig til min kommer.
> /repper

Takker

Hvad har du da for en model, knallert altså, ja ja, sådan en man kan køre
på, altså, med hjul

Myt

Fra : Ulf

Dato : 11-06-05 22:43

"Myt" <myt43@yahoo.dk> wrote in message news:<42aad36a$0$641$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...

> Takker
>
> Hvad har du da for en model, knallert altså, ja ja, sådan en man kan køre
> på, altså, med hjul
>
> Myt

Syntes det er rigtigt " ginialt " at nogen gider tage sig den tid, og
lægge billeder/info om scooter/knallerter ud på nettet, så andre kan
få glæde af det!

Så bliv du endelig ved med det..
Du kommer nok til at glæde mange, vidt forskellige personer, som hver
især har et hobby til fælles.. :)

Hilsen Ulf
----------------
Selv ejer af 1 stk. Yamaha fs1 4 Gear, årgang 1978

Fra : Zeros

Dato : 12-06-05 11:17

Det er sq kanont det du laver. Bliv endelig ved :)
Jeg har de sidste 4år haft en 95'Aprilia Amico liggende total adskilt, som
jeg ikke længere kan huske hvordan skal se ud...
Jeg har endda overvejet at købe en mere, for at se hvordan den skal samles
:)
Så jeg ser frem til, at den engang dukker op på din side.

Hilsen Martin

Fra : Myt

Dato : 12-06-05 17:05

Så er der nye tegninger på vej. Det tager sin tid, så kig forbi ind i
mellem. Det drejer sig om 13 modeller

Fra : RpR

Dato : 14-06-05 14:43

Kanont, jeg har tilføjet din side til links sektionen på min side

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~

Fra : Preuthun

Dato : 16-06-05 19:26

Hejsa.
Det er et godt initiativ. Ret interessant faktisk. Flot side.
Hvilket program bruger du til at lave det med?

Mvh.
Jan Preuthun

Fra : Myt

Dato : 16-06-05 20:24

"Preuthun" <preuthunfjern@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
> Det er et godt initiativ. Ret interessant faktisk. Flot side.
> Hvilket program bruger du til at lave det med?
>
> Mvh.
> Jan Preuthun

Jeg bruger Jasc Media Center til at genere siderne med billederne, og
forsiden med Frontpage.
Jeg er dog rendt ind i voldsomme problemer, for den cd med Aprilia sagerne,
der ligger ALLE billeder i en og samme mappe, og jeg ved ikke hvordan jeg
skal dele det op, så det kommer til at være som resten jeg har lavet. Men
jeg må finde ud af noget

Myt

Fra : Myt

Dato : 16-06-05 22:43

Hej igen

Så er der nyt på vej igen på min hjemmeside. Jeg har taget til og med Zip
denne gang, så det vil sige at de knallerter der handles hos
http://www.enghavemotor.dk/ er med nu. Jeg ved så ikke hvornår der så kommer
noget med Aprilia, som det kan læses i et tidligere indlæg, så er jeg rendt
ind i et surt problem.
Der er også noget andet, som jeg håber jeg kan få jer til at hjælpe mig med.
Der er flere af de modeller jeg har lagt ud, som lige frem ikke er
knallerter eller 45'ere, kan i ikke hjælpe mig med at pege dem ud, så vil
jeg fjerne dem.

Det jeg er ved at smide op på hjemmesiden nu, vil nok tage en times tid,
bare så i ikke render forgæves.

www.mytweb.dk

Myt

Fra : Henrik

Dato : 22-06-05 16:48

Respekt!!

Glæde mig til at min gamle honda dax og Suzuki AP50 kommer med..

Henrik

Fra : Myt

Dato : 22-06-05 18:29

"Henrik" <henrik@ask.me> skrev i en meddelelse
> Respekt!!
>
> Glæde mig til at min gamle honda dax og Suzuki AP50 kommer med..
>
> Henrik

Du har ramt et ømt punkt, jeg har ikke noget med Honda eller Suzuki eller
Yamaha for den sags skyld, men skulle der være nogen der ude der ligger inde
med tegninger jeg ikke har, så send dem, så andre også kan få glæde af det.

Myt