demonstration :)
Fra : Ukendt

Dato : 10-06-05 09:24

faldt over denne:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=5325

tænkte den var relevant herinde også

Fra : Martin Leong

Dato : 10-06-05 09:49

"S.G" <sebastian(SNABELA)nalnet.dk> wrote in message
> faldt over denne:
> http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=5325
>
> tænkte den var relevant herinde også

Glæder mig til at se klippet, hvis det kommer i nyhederne

Martin Leong
Yamaha TT350
Aprilia RS250

Fra : Tommy Fer

Dato : 10-06-05 10:01

S.G wrote:
> faldt over denne:
> http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=5325
>
> tænkte den var relevant herinde også

LOL

Jeg skal da ind og tage billeder..... Parkere nok MC lidt væk, syntes
ikke at jeg har lyst til at deltage, men dokumentere det er jeg klar på...

--
mvh Tommy Fer
Nu uden VFR.. suk...

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 10-06-05 12:00

Tommy Fer wrote:

> LOL
>
> Jeg skal da ind og tage billeder..... Parkere nok MC lidt væk, syntes
> ikke at jeg har lyst til at deltage, men dokumentere det er jeg klar på...

Jep, har jeg også tænkt mig :)

Jeg synes desværre ikke det er helt rimeligt til at jeg gider deltage,
men jeg vil da gerne have taget nogle billeder af når "Kongeriget af
Harms" væltes.

Lur mig om det ikke går helt over gevind.

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-05 16:02

..

> Lur mig om det ikke går helt over gevind.

de bliver ekskorteret derned af politiet, der ligeledes vil være tilstede
under demonstrationen. Det er allerede ararngeret
Hvis der bliver problemer, bliver det nok dem inde fra scootergalleriet der
laver ballade :)

Fra : m0rt3n

Dato : 10-06-05 12:55

Hvis det handler om at MC-hjørnet skal ned med nakken er det for tyndt, men
hvis det er en demonstration mod branchen som sådan er det helt OK. Vi er jo
alle trætte af arrogante forhandlere og manglende prøveture.
m0rt3n zrx1100
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=522

Fra : Jim

Dato : 10-06-05 14:17

"m0rt3n" <jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tyndt, men hvis det er en demonstration mod branchen som sådan er det
> helt OK. Vi er jo alle trætte af arrogante forhandlere og manglende

Som jeg ser det, så er Kong Harm et bråddent kar i branchen, som ikke er
værre end mange andre brancher, - tænker her på autoværksteder o.lign.
At Kong Harm er en omvandrende røv med ører, skal jo ikke gå ud over
alle de forhandlere og værksteder, som giver guld-service og prøveture
på anmodning.
Selv er jeg gammel MC-ist, kører ikke mere desværre, men jeg havde nogle
fede oplevelser både hos forhandlere og på værksteder.
Måske har jeg bare været heldig, jeg kørte i 8 år, men sådan var det nu
bare.
Så havde jeg haft muligheden for at tage med, så ville min harme.. *GG*
og demonstration være rettet mod skiderikken himself.
Og så tror jeg faktisk, at der er mange, som vil møde op, selv om de
ikke lige giver sig til kende på MC-galleriet, hvis jeg kender
MC-isterne, som jeg gjorde engang. Skulle nogen møde op for at hente et
køretøj, som har været til rep., så kunne det måske være smart at følge
med i butikken, så den stakkels kunde ikke står alene med rovdyret, når
der skal betales.
Jeg gad gerne se Harms ansigt, når I ankommer. :0)

Husk at tage rigeligt med billeder..

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-05 16:30

nu er DR1 osse med på at dække demonstrationen :)

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 10-06-05 20:56

> faldt over denne:
> http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=5325
> tænkte den var relevant herinde også
------
Jeg ville gøre næsten ALT for at kunne være med! -ØV!

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600

Fra : Eg Egemarke

Dato : 10-06-05 22:06

Tjae hvis jeg når hjem fra Norge vil jeg helt sikkert tage en stribe
billeder af det der......
Han kan da umuligt drive forretning efter sådan en "omtale"

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Michael H. Madsen

Dato : 10-06-05 21:39

"S.G" <sebastian(SNABELA)nalnet.dk> skrev i en meddelelse
> faldt over denne:
> http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=5325
>
> tænkte den var relevant herinde også

Men er der tale om Lørdad d. 11 eller først næste?

Mvh. Michael.

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-05 23:12

d. 18.

Fra : Gert H

Dato : 10-06-05 23:50

"S.G" <sebastian(SNABELA)nalnet.dk> skrev i en meddelelse
> faldt over denne:
> http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=5325
>
> tænkte den var relevant herinde også

Jeg har set udsendelsen på tv.

At mandens holdninger og opførsel ikke er holdbar(e)
kan ikke diskuteres.

Men at læsere og skribenter i denne gruppe, samt mange
andre fora, i fuldstændig overdrevet grad forsøger at
tage på hævntogt er skuffende. I skuffer mig. Jeg har læst
og skrevet på ng i mange år, og jeg har aldrig set mage.
Mine tanker ledes til et eventyr af HC Andersen. Og dem
der kender dette eventyr vil ved nærmere eftertanke skamme
sig. Jeg ønsker ikke at starte en diskussion om troværdigheden
af netop denne tv-udsendelse, men vil gøre opmærksom på,
at jeg finder jeres åbenbare og frådende udfald som udtryk
for ringe dømmekraft samt manglende kritisk holdning til medierne.
I er mange der ikke aner hvad der reelt foregår på den anden
side af skærmen, eller hvad årsagen til udbudet af programmer er.
Ikke een eneste har sat spørgsmålstegn ved udsendelsens formål,
generelle journalistiske metoder eller holdninger. Formålet ligeså.

Skuffende, meget skuffende.

Nuvel, mange vil sikkert blive sure på mig. Mange vil
sikkert påpege sammenblanding af emner uden relation.
Men er det ikke tankevækkende, at alt imens jeg har
skrevet disse linier, er mindst 20 børn døde af sult i verden?
Og i råber til samling og demonstration fordi en mc-forhandler
opfører sig dårligt? Er stolte over den store tilslutning -
til hvad nytte ? Man kunne vel bare handle et andet sted, eller
måske i det mindste selv danne sig et indtryk i stedet
for at lade andre pådutte sig dette indtryk.

I burde skamme jer.

Med venlig hilsen
Gert
CBR1000 siden 1991

Fra : Peter B. Juul

Dato : 11-06-05 00:39

"Gert H" <Gerth_fjernselvdetdererformegether_@hotmail.com> writes:

> Men er det ikke tankevækkende, at alt imens jeg har
> skrevet disse linier, er mindst 20 børn døde af sult i verden?

Det er ikke et argument for _noget_.

Har du en MC? Hvor mange børn kunne sikres medicin, mad og uddannelse
for de penge du bruger på forsikring alene?

Har du stadig en MC?

Vi træffer nogle valg om hvordan vi bruger vore ressourcer - vores tid
og vores penge.

Personligt gider jeg ikke det der demonstrations-stunt. Jeg kan ikke
rigtig se det dybere formål med det. Men det har intet at gøre med, at
der dør folk af sult i Afrika.

At der dør børn hele tiden er vigtigt. At jeg har penge til mad, bil
og - forhåbentlig snart - MC er også vigtigt. Det ene udelukker ikke
det andet.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Man skal ikke dø en lineær død."
The RockBear. ((^)) - Birksted

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 11-06-05 00:41

"Gert H" <Gerth_fjernselvdetdererformegether_@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:42aa1975$0$78285$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> Jeg har set udsendelsen på tv.
>
> At mandens holdninger og opførsel ikke er holdbar(e)
> kan ikke diskuteres.

Helt enig !

> [...]
> måske i det mindste selv danne sig et indtryk i stedet
> for at lade andre pådutte sig dette indtryk.

Igen helt enig men okay det er et udtryk for at der nu vil dannes en en
gruppe som hver lørdag tager ud og laver en demo foran de firmaer som
behandler deres MC-kunder skidt så disse bliver udstillet. Jeg vil derfor
afvente at der bliver annoceret en demostration foran M and P, TDC,
TopDanmark, Bauta, Runa, PostDanmark, og stort set samtlige danske mc
forhandlere hvis man skal tolke anmeldelserne på ww.dmcn.dk så vil det være
nødvendigt
fordi der skal vel ikke være forskel ? eller er det bare mig som er galt
afmarcheret ?

Ikke at jeg skal forsvare MC hjørnets metoder men det er for at mane til
eftertanke inden folk farer ud med bål og brand. Fordi jeg har da også
oplevet dårlig behandling i den biks men jeg har så bare taget konsekvensen
og holder mig væk. Men jeg kender så også personer som har fået en helt okay
service i den butik

Det var mine 10 ører her 1 time og 40 minutter efter min fødselsdag er
begyndt

Jens Brauer Rasmussen
Suzuki RF900

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 11-06-05 00:53

Jens B. Rasmussen wrote:
> [...]

> nødvendigt
> fordi der skal vel ikke være forskel ? eller er det bare mig som er galt

Enig

> [...]
> og holder mig væk. Men jeg kender så også personer som har fået en helt okay

Enig

> Det var mine 10 ører her 1 time og 40 minutter efter min fødselsdag er
> begyndt
Den egentlige pointe med dette svar...
Tillykke

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 11-06-05 00:42

Gert H wrote:
> "S.G" <sebastian(SNABELA)nalnet.dk> skrev i en meddelelse
>

> Men at læsere og skribenter i denne gruppe, samt mange
> andre fora, i fuldstændig overdrevet grad forsøger at
> tage på hævntogt er skuffende.

Jo

> Skuffende, meget skuffende.
nå nå

> Nuvel, mange vil sikkert blive sure på mig.

> I burde skamme jer.

Måske nogen, hen ikke alle

http://makeashorterlink.com/?K4F623D3B
http://makeashorterlink.com/?B33721D3B

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Jacob Larsen

Dato : 11-06-05 00:48

""J.C.Kløve"" <DunantFjern@X.mail.tele.dk> wrote in message

> næ
>
> Måske nogen, hen ikke alle
>
> http://makeashorterlink.com/?K4F623D3B
> http://makeashorterlink.com/?B33721D3B

Ej hvor sødt. Du har fundet en ven.

--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 11-06-05 01:00

Jacob Larsen wrote:
> ""J.C.Kløve"" <DunantFjern@X.mail.tele.dk> wrote in message
>

> Ej hvor sødt. Du har fundet en ven.

Er det et problem at der er nogle der er lidt eftertænksomme her i
geuppen nu?
Der har i årevis været tradition for seriøsitet og eftertanke.

Næ du
Lad os istedet høre nogle begevede betragtnnger om hvad den store pointe
for det modsatte synspunkt er, har jeg taget fejl så er jeg da villig
til at skifte synspunkt..
så lad høre

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Jacob Larsen

Dato : 11-06-05 09:53

> [...]
> den store pointe for det modsatte synspunkt er, har jeg
> taget fejl så er jeg da villig til at skifte synspunkt..

Det var bare en for-sjov-kommentar.

Men ok:
Harms kan ikke løbe fra videoklippene af ham. Lige meget hvordan de er
klippet sammen, har han jo sagt det, som de viser, han siger.
Folks harme er ikke udelukkende baseret på tv-udsendelsen. Der har været
rigtig mange utilfredse indlæg herinde i tidernes løb.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 11-06-05 10:43

Jacob Larsen wrote:
> ""J.C.Kløve"" <DunantFjern@X.mail.tele.dk> wrote in message

> Det var bare en for-sjov-kommentar.

Okie

> [...]
> Folks harme er ikke udelukkende baseret på tv-udsendelsen. Der har været
> rigtig mange utilfredse indlæg herinde i tidernes løb.

Vi kan ikke være uenige om at Hr. Harm(s) er en klapmysse af format,
i.h.t. videoen der er optaget.

Ligeledes annerkender jeg at MC hjørnet har et mildest talt blakket ry,
her på NG, omend der faktisk også findes positive oplevelser - men
hvilke historier der dog kommer ind imellem =:o

Nu er jeg af den type der elsker at være lettere irriterende over for
mine kolegaer,(nogen mener nok også det er tilfældet i dette forum) og
det er mig en smal sag at hidse et par af dem op i en grad, hvor de
ville skamme sig hvis de så det på video.
_Kunne_ DR - og kunden - have lavet det stunt på Hr. Harm(s)?
Velvidende at han har en ultra kort lunte, og tænder af på et øjeblik?
Der er jo ski' gode billeder i det.... og dermed "relevans",
"aktualitet" og ikke mindst seertal

Igen - jeg ved det ikke, det er det kun journalisten der gør - og det
bekymrer mig i denne sammenhæng.

Men hvad med de andre forhandlere der røvrender os? og hvad med
forsikringsselskaberne - de røvrender nogen af os hver dag (bare iført
slips)...
Skal vi vente på at det kommer på TV før det er "Virkelighed vi vil
reagere på", og i fald, skal vi så brænde Tryg og Top-danmarks
hovedsæder ned til grunden i retfærdig harm(s)e?

Det er der min bekymring er, at vi reagerer på et tyndt grundlag,
(redigeret TV underholdning) og betydeligt mere volsomt end vi ellers
normalt gør når en forhandler træder ved siden af.

--
Dun@nt Der _aldrig_ vil Løse visum til Hams(s) kongedømme
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Jacob Larsen

Dato : 11-06-05 12:02

> Det er der min bekymring er, at vi reagerer på et tyndt
> grundlag, (redigeret TV underholdning) og betydeligt mere
> volsomt end vi ellers normalt gør når en forhandler
> træder ved siden af.

Jeg tror, at det er fordi, vi denne gang har fået syn for sagen. Det er jo
lidt svært at tro på alt man læser, men når man decideret kan se det, er det
jo en anden sag.

Jeg vil dog sige, at jeg også kender til urigtig journalistik på kontant.
Kender en af ejerne af e-vind.dk lidt overfladisk. De var i kontant, og de
"eksperter" de snakkede med var mennesker, der i forvejen havde personlige
uoverensstemmelser med e-vind's ejere fra tidligere. Desuden var
"eksperternes" tekniske argumenter fuldstændigt urigtige, men det kan alm
seere uden prograzmmeringsviden jo ikke vide. Kort sagt frygteligt ensidig
journalistik. Om det er fundet sted med Hr. Harms kan vi jo så ikke vide.
Det eneste, vi kan være sikre på, er at manden er en idiot.

Fra : Soren Lindholt

Dato : 11-06-05 12:15

> [...]

> Men hvad med de andre forhandlere der røvrender os? og hvad med
> forsikringsselskaberne - de røvrender nogen af os hver dag (bare iført

Lissom mange røvrender forsikringsselskaberne iført andet end slips ?

Søren

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 11-06-05 14:34

Soren Lindholt wrote:
> ""J.C.Kløve"" <DunantFjern@X.mail.tele.dk> wrote in message

> Lissom mange røvrender forsikringsselskaberne iført andet end slips ?
>
> Søren

*lol*
Jup (siger jeg _uden_ at rødme.)

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Steen Gruby

Dato : 11-06-05 22:19

On Sat, 11 Jun 2005 11:42:40 +0200, "J.C.Kløve"
<DunantFjern@X.mail.tele.dk> wrote:

Hej.

> [...]
Nu er det jo ikke første gang at der er en kurre på tråden mellem
bemældte person og omgivelserne.
Så vidt jeg husker er der også noget med en nabos postkasse og trotyl,
og et ufrivilligt ophold på vand og brød
Jeg har ikke nogen personlig interesse i at få nogen hængt ud, men den
konkrete sag, der er vist offentligt, understreger blot flere
fortilfælde.
Hvis der på foreliggende grundlag ikke kommer en reaktion vil den
handlemåde der lægges for dagen være "blåstemplet".
Ikke bare hos den bemældte persons firma, men også i andre lignende
etablissementer med en lignende forrretningsmoral.
Logikken siger derfor at det er nødvendigt at reagere på en eller
anden måde.
Ikke nødvendigvis med en demonstration - Mindre kan også gøre det.
Man kunne jo f.eks. undlade at handle med det pågældende firma samt at
fraråde enhver man kender at have noget med det at skaffe.
Ingen kunder = nul butik.
Hvis nogen alligevel har forretningsmæssige forbindelser med firmaet
må det jo have en vis berettigelse

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Pizzabager

Dato : 11-06-05 03:09

> [...]
> måske i det mindste selv danne sig et indtryk i stedet
> for at lade andre pådutte sig dette indtryk.

Jeg har også set udsendelsen og synes da han opførte sig som en idiot, men
en demonstration mod ham pga et tv program synes jeg nu er i overkanten, har
selv handlet MC der og snakket med per flere gange, han er en underlig fyr,
men jeg har personligt ikke oplevet noget slemt ved ham så det bliver ikke
mig der står derude en lørdag og lukker hans forretning..

hvad folk gør er op til dem selv, men jeg synes folk skal dømme ham ud fra
egne erfaringer istedet for andres eller en tv udsendelse..

Kasper..

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-05 10:12

Det er ikke mig der har sat det igang!
Jeg følger skam bare med i den debat!

Fra : Eg Egemarke

Dato : 11-06-05 16:56

Uanset hvad bliver det spændende at se hvad det ender med, altså om butikken
overlever eller om vi kan vinke farvel til hr.harm(s)
Vi kan blot håbe at det giver stof til eftertanke hos andre der har Mc
forretninger rundt omkring i Dk og de fatter at vi forventer en ærlig og
sober service til ordentlige priser.......
Det skal koste det det koster ikke 50% oveni hele tiden.

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-05 19:00

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Uanset hvad bliver det spændende at se hvad det ender med, altså om
> butikken overlever eller om vi kan vinke farvel til hr.harm(s)
tror ikke en demonstration kan vælte ham. Det der skal til er jo at folk
ikke bruger hans forretning over længere tid!
Lad os håbe folk ikke glemmer han er en klovn

Fra : Ulvir

Dato : 11-06-05 20:01

S.G wrote:
> [...]
> folk ikke bruger hans forretning over længere tid!
> Lad os håbe folk ikke glemmer han er en klovn

Jeg tror at demonstrationen vil bestemt være med til at udbrede kendskabet
til stodderens måde at behandle sine kunder på. Media dækning ligeså. Det
hele er med til at formindske hans kundekreds med mange %.. Apropo media
dækningen- er der nogen der har skrevet til de lokale blade? Det har jeg
selv ganske gode erfaringer med. Så alt i alt- dækning i radio, fjernsyn
og det trykte presse, samt en demonstration der vil noget- mon ikke det
rækker til at gøre hans 'kongedømme' kongeløs? Vi får se.

God demo- Ulvir.

Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 12-06-05 14:40

Eg Egemarke wrote:
> [...]
> forretninger rundt omkring i Dk og de fatter at vi forventer en
> ærlig og sober service til ordentlige priser.......

.... for ellers kommer der en vred hob med gøende hunde, fakler og høtyve for
at lynche een? :)

Synes ærligt talt at hele det her stunt er en smule middelalderagtigt. Hvis
folk ikke kan lide lugten i bageriet kan de vel bare finde et andet bageri,
og evt. smide en anmeldelse på dmcn.dk.
Selvfølgelig, hvis manden har begået noget der strider mod dansk lovgivning,
så skal han selvfølgelig anmeldes. Hvis ikke, og man stadig føler sig trådt
på, så gå efter loven i stedet.

--
mvh Rasmus Neckelmann

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 12-06-05 15:01

On 2005-06-12, Rasmus Neckelmann <neckelmann@gmail.com> wrote:

> ... for ellers kommer der en vred hob med gøende hunde, fakler og høtyve for
> at lynche een? :)

Forskellen på en lynching og en lovligt anmeldt demonstration er ganske
stor.

> Synes ærligt talt at hele det her stunt er en smule middelalderagtigt. Hvis
> folk ikke kan lide lugten i bageriet kan de vel bare finde et andet bageri,
> og evt. smide en anmeldelse på dmcn.dk.

En demonstration har vel samme effekt som en anmeldelse på dmcn.dk -
dog måske med den fordel at flere kommer til at høre om det.

> Selvfølgelig, hvis manden har begået noget der strider mod dansk lovgivning,
> så skal han selvfølgelig anmeldes. Hvis ikke, og man stadig føler sig trådt
> på, så gå efter loven i stedet.

Demonstrationer er lovlige her i landet.

--
Andreas

Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 12-06-05 15:16

Andreas Plesner Jacobsen wrote:

> Forskellen på en lynching og en lovligt anmeldt demonstration er
> ganske stor.

Ja, men det er bare det billede jeg får inde i mit hoved når jeg læser mange
af de indlæg der er om emnet herinde. Forkert eller ej.

> En demonstration har vel samme effekt som en anmeldelse på dmcn.dk -
> dog måske med den fordel at flere kommer til at høre om det.

Mjah, jeg synes bare at det er lige lovligt meget gas at give den. Jeg kan
da udemærket forstå hvorfor folk er harme over at have bleve behandlet
dårligt/snydt, men ligefrem at begynde at demonstrere. Mindes ikke at jeg
nogensinde før har hørt om demonstrationer mod enkeltpersoner (som det jo
praktisk talt er i dette tilfælde).

Men hvis folk har så meget lyst til at komme ud og svinge bannerne, så skal
de da være velkomne.

> Demonstrationer er lovlige her i landet.

Ja heldigvis for det da.

(med "så gå efter loven i stedet" menes at det så må være loven der er noget
i vejen med)

--
mvh Rasmus Neckelmann

Fra : Hekto

Dato : 12-06-05 16:40

In article <42ac3b1b$0$18640$14726298@news.sunsite.dk>,
neckelmann@gmail.com says...
> [...]
> så skal han selvfølgelig anmeldes. Hvis ikke, og man stadig føler sig trådt

Det hedder 'ytringsfrihed' og 'fri ret til at demonstrere'
Begge dele noget vi har her i landet, og som er en grundlovassikret
ret. Det kan vi være stolte af. Det er ikke noget man har i en hel del
lande; men som de kæmper og dør for.

.... så hvis man har behov for at ytre sig på den måde, er det helt
iorden. Man kan så deltage hvis man sympatiserer med synspunktet, eller
i modsat fald lade være ... eller benytte sin frie ret til at
foranstalte en mod-demonstration!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 12-06-05 17:56

Hekto wrote:
> [...]
> Begge dele noget vi har her i landet, og som er en grundlovassikret
> ret. Det kan vi være stolte af. Det er ikke noget man har i en hel del

Jaja, ved det godt :)

> [...]
> iorden. Man kan så deltage hvis man sympatiserer med synspunktet,
> eller i modsat fald lade være ... eller benytte sin frie ret til at

Noget siger mig at Mr. Harms ikke har den folkelige opbakning til sådan en
:)

--
mvh Rasmus Neckelmann

Fra : Hekto

Dato : 12-06-05 22:23

In article <42ac6920$0$18645$14726298@news.sunsite.dk>,
neckelmann@gmail.com says...
> Jaja, ved det godt :)

Det var nu også mest dette jeg opponerede imod:

> [...]
> så skal han selvfølgelig anmeldes. Hvis ikke, og man stadig føler sig trådt

Om man så kan lide demonstrationer eller anmeldelser, må man selv om.
Det skal dog ikke afholde nogen fra at bruge deres ret.

Fra : Dr.Enduro

Dato : 12-06-05 10:44

Hej Gert

Jeg er ikke enig. Det her handler ikke kun om mc-hjørnet, men vil
sandsynligvis få alle mc- og bilværksteder til at revurdere deres
kundeservice, hvis de kan se, at det får konsekvenser for deres forretning.

--

Hilsen Jan