Vurdering
Fra : tb

Dato : 10-06-05 09:16

Ska ha vurderet en gammel "havelåge" om 14 dage, og jeg kunne vælge mellem
randers og århus. Er det samme folk der tager rundt, eller kan det betale
sig at spekulere i hvem der er "rarest" i den forbindelse?

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 10-06-05 12:31

tb skrev:
> Ska ha vurderet en gammel "havelåge" om 14 dage, og jeg kunne vælge mellem
> randers og århus. Er det samme folk der tager rundt, eller kan det betale
> sig at spekulere i hvem der er "rarest" i den forbindelse?

Hidtil har det været sådan at der er et øst- og vesthold. Så
det er nok forgæves.

Ib Jakobsen

Fra : Underbjerg / Anderse~

Dato : 10-06-05 13:10