Tændspoler ??? og Laderelæ'er ???
Fra : DieselPower

Dato : 01-06-01 22:28

Heysa...

Er der forskel på tændspoler ??? som sådan... altså dem på min Suzuki,
og så den ene på min MZ ser ens ud... samme forbindelser osv... enste
forskel den på MZ'en er af nyere dato, og det er muligt for mig at skifte
tændkablet...

Jeg tænkte så nu da min Suzuki skal ha skiftet kabel(og samtidig med
tændspole) om jeg kan montere 3 stks. nyere tændspoler af ukendt mærke uden
probs ??? så vidt jeg kan se, vil den eneste forskel være at 3 nye vil kunne
give støre gnist... men om det kan gøre skade ??? aner jeg ikke.

En anden ting er laderelæ ?? er det ikke bedøvende om det er det
originale ??? kan jeg ikke mondtere et andet bare at det kan klare den
effect der kan kommer eller mere... ??? og ja, at det passer til et 12Volt's
system.

VH
Lars Molnit

P.S. Jeg stiller tænding via Stroboscop lys... så forsinkelse kan spolerne
vel ikke ha problemer med.