Vredestein dekk
Fra : Chello

Dato : 09-06-05 21:41

Hei,

er det noen som har erfaring med Vredestein Ultrac?

http://www.vredestein.com/autobanden/Index.asp?TaalID=3

Er det mye støy fra disse dekkene?

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-05 12:28

"Chello" <remove_this@online.invalid> wrote in message
> Hei,
>
> er det noen som har erfaring med Vredestein Ultrac?
>
> http://www.vredestein.com/autobanden/Index.asp?TaalID=3
>
> Er det mye støy fra disse dekkene?

Jeg købte for 10 år siden 4 stk Vredestein dæk. Jeg præsterede at punktere
med disse dæk omkring 10-15 gange på 3 år. Ja den ene gang endda på 2 dæk
samtidig.
Jeg ved at dækkene sikkert er noget andet i dag, men JEG skal ALLLLLDRIG i
hele mit liv røre ved det skodmærke mere, uanset hvad der måtte ske af
udvikling.

Vredestein står i mit hoved som en gammel skoda LS-150 og man kan gøre hvad
man vil, broen til min tegnebog er brændt.

--
Tom

Fra : Chello

Dato : 10-06-05 13:15

Tom skrev:
> [...]
>
> Vredestein står i mit hoved som en gammel skoda LS-150 og man kan gøre hvad
> man vil, broen til min tegnebog er brændt.

Det var klar tale

Fra : Mogens

Dato : 10-06-05 16:10

On Fri, 10 Jun 2005 14:15:14 +0200, Chello
<remove_this@online.invalid> wrote:

>Det var klar tale

Men en erfaring, der er 10 år gammel!

Mange nye/nyere Skoda- og Seat-ejere vil nok ikke være glade ved på
samme måde at blive slået i hartkorn med de gamle modeller. Der er jo
sket en række (!) forbedringer - mon ikke det samme er sket for
dækmærket, der nævnes...

Vredenstein Ultrac får bedre vurdering end Continental SportContact,
men bedøm selv hér: www.reifentest.com

Mvh...

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 10-06-05 17:24

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Mange nye/nyere Skoda- og Seat-ejere vil nok ikke være glade ved på
> samme måde at blive slået i hartkorn med de gamle modeller.

.
Som "modvægt" kan jeg fortælle at en af min kolleger har købt deres
helårsdæk, Quatrack2, dem er han så tilfreds med, at de bliver mit valg ved
næste dækkøb til efteråret.

Fra : Chello

Dato : 10-06-05 21:19

Mogens skrev:

> [...]
> dækmærket, der nævnes...
>
> Vredenstein Ultrac får bedre vurdering end Continental SportContact,

Det ser ut til å bli Vredestein Ultrac eller Nokian Z (NRZi)