hvis jeg lytter til...
Fra : lhs

Dato : 09-06-05 20:53

Hejsa

jeg savner lidt inspiration til nye musikoplevelser, hvis jeg med stor
fornøjelse lytter til Laibach, Rammstein, Enomine, Tanzwut, In Extremo og
sådan noget, er der nogen der kan anbefale noget det er i samme genre og
giver gåsehud..

LArs HS

Fra : Anders C. Nielsen

Dato : 09-06-05 22:37

Et HELT sikkert hit hos dig vil ihvertfald være bandet "Morgenstern".

Anders

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-05 15:49

> [...]
> sådan noget, er der nogen der kan anbefale noget det er i samme genre og

Prøv med
Die Krupps
Minestry
Nine inch nails
Old

vh
Esben

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 19-06-05 01:30

lhs wrote:

> [...]
> sådan noget, er der nogen der kan anbefale noget det er i samme genre og

Jeg sidder lige og lytter til det nu, så jeg vil anbefale du prøver "Das
Ich":

http://www.dasich.de/

--
Now playing Das Ich - Schwarzer Stern

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 19-06-05 01:38

Thomas Jespersen wrote:

> Jeg sidder lige og lytter til det nu, så jeg vil anbefale du prøver "Das
> Ich":
>
> http://www.dasich.de/

Jeg sidder og tænker lidt, her er nogle andre anbefalinger:

-Skinny Puppy (ikke helt som det musik du nævnte, men prøv at lytte til
det, deres skive "Too Dark Park" giver mig gåsehud :) )
-Leaetherstrip (Jeg synes jeg burde nævne noget fedt dansk industrial)

--
Now playing Das Ich vs. Eurocide - Der Schrei

Fra : Steen Schmidt

Dato : 20-06-05 06:42

Thomas Jespersen wrote:

> -Leaetherstrip (Jeg synes jeg burde nævne noget fedt dansk industrial)

Heh, jeg kan se der ikke er nævnt meget på nettet om deres første
udgivelser for en del år tilbage (på kasettebånd). Det var noget
ekstremt antisemitistisk tingeltangel. Nu er de blot satanister
allesammen...

Mvh
Steen

Fra : Steen Schmidt

Dato : 20-06-05 07:19

Steen Schmidt wrote:

> [...]
> udgivelser for en del år tilbage (på kasettebånd). Det var noget
> ekstremt antisemitistisk tingeltangel. Nu er de blot satanister

Ok, nu fandt jeg så en listing hvor der står den sang jeg tænker på
(Zyklon B) også er udgivet på CD i 1990 (Science for the Satanic
Citizen).

Musikken lyder meget fed, men teksterne er godtnok ikke så rare.

Mvh
Steen

Fra : Hans Hüttel

Dato : 11-08-05 10:57

In article <42b6570a$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
"Steen Schmidt" <sschmidt@nospam.dk> wrote:

> [...]
> udgivelser for en del år tilbage (på kasettebånd). Det var noget
> ekstremt antisemitistisk tingeltangel. Nu er de blot satanister

Leaetherstrip var ikke et band, men et soloprojekt med Claus Larsen fra
Aalborg. Det er meget længe, han har udgivet noget.

Hans

Fra : Steen Schmidt

Dato : 11-08-05 12:01

Hans Hüttel wrote:

> Leaetherstrip var ikke et band, men et soloprojekt med Claus Larsen
> fra Aalborg. Det er meget længe, han har udgivet noget.

Ok - erstat flertal med ental så

Men det ændrer jo ikke på indholdet af musikken...

Mvh
Steen

Fra : Steen Jensen

Dato : 11-08-05 13:13

> Men det ændrer jo ikke på indholdet af musikken...

Der er da udgivet flere Leatherstrip CD'er...
--
Steen

isteen.smartlog.dk

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 12-08-05 18:07

On Thu, 11 Aug 2005 11:57:21 +0200, Hans Hüttel
<hans@SLETDETHERcs.aau.dk> wrote:

>Leaetherstrip var ikke et band, men et soloprojekt med Claus Larsen fra
>Aalborg. Det er meget længe, han har udgivet noget.

Er der forresten nogle der ved hvad han laver nu?
--
Now Playing:
The Orb - O.O.B.E

Fra : Kasper Heftholm Kris~

Dato : 15-08-05 19:18

On Fri, 12 Aug 2005 19:06:58 +0200, Thomas Jespersen
<thomas@lucky-music.dk> wrote:

>Er der forresten nogle der ved hvad han laver nu?

Sidst jeg hørte om ham, var han blevet gift med en som hed Erik eller
sådan noget og er vidst landmand i dag.

Kasper

Fra : Jesper Larsen

Dato : 15-08-05 19:40

> Sidst jeg hørte om ham, var han blevet gift med en som hed Erik eller
> sådan noget og er vidst landmand i dag.

Ha det kunne jeg sku godt tænke mig at hører lidt mere om. Jeg har heller
ikke hørt meget til CL på de sidste men kom der ikke en single for 1-2 år
siden...

Jesper Larsen

Fra : ASKF

Dato : 12-08-05 22:35

"lhs" <shane(fjern)@get2net.dk> ytrede sig i
<42a89e06$1@news.wineasy.se> med dette:

> [...]
>sådan noget, er der nogen der kan anbefale noget det er i samme genre og

Prøv Haggard
<http://haggard.de/>
100% samme genre er det ikke, men det ligger forholdsvist tæt op ad med
nogle af numrene.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen